Pal Arinsal cau un 8,5% en usuaris però incrementa la facturació aquesta temporada
Les estacions de Pal Arinsal i de Grandvalira van tancar ahir la temporada amb una caiguda de visitants que es va veure compensada però un augment de la facturació. La situació es repeteix a Ordino Arcalís que no acomiadarà l’esquí fins a la setmana que ve però sí que va comparar la Setmana Santa amb l’anterior. Des de l’estació massanenca, el director general d’EMAP, Josep Marticella, es va mostrar molt “satisfet” després d’haver superat una “temporada complicada”, amb un increment de l’1,5% dels ingressos però amb una caiguda del 8,4% dels usuaris. “Ha estat una temporada complexa principalment perquè la
Pa per avui i fam per demà
Respondre