x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Protecció ciutadana

Mig milió d'euros contra el terrorisme

El comú d’Escaldes-Engordany reserva aquesta quantitat i el d’Andorra la Vella, 50.000 euros més, per a les barreres de seguretat
Els comuns d’Andorra la Vella i Escaldes-Engordany han tret a concurs el muntatge i posada en funcionament dels dispositius de seguretat per evitar atacs terroristes a les avingudes Meritxell i Carlemany. La corporació escaldenca té reservada una partida de mig milió d’euros per fer front a la inversió, mentre que la del comú de la capital és de només 50.000 euros. Segons va explicar al Diari el cònsol menor d’Andor­ra la Vella, Miquel Canturri, aquest fet té lloc perquè el comú va fer aquest previsió tenint en compte que té mobiliari urbà de reserva que pot utilitzar com a barrera
  • #16 desproporcionat
    (11/04/19 19:08)

    A simple vista es un pressupost desproporcionat per posar uns obstacles.

    Respondre
  • #15 Lander And
    (11/04/19 15:30)

    Podríem utilitzar la pedra de l'edifici d'Andorra Telecom que es va enderrocar "controladament" ...., proposo a més que la policia sigui substituïda per agents entrenats de l'Europol, que també controlin les dues fronteres, em sentiré molt més segur.

    Respondre
  • #14 Res de nou
    (11/04/19 14:37)

    La maquinària propagandística de la UE en matèria de terrorisme és immensa,crea sentiments de por, inseguretat i desconfiança. No només permet anul·lar tota dissidència,també per justificar el colonialisme i l'imperialisme de occident cap a Orient Medi.

    Respondre
  • #13 1984
    (11/04/19 14:00)

    Poco a poc estem creant un estat policial a occident,el nou ordre mundial aixi ho vol.

    Respondre
  • #12 Lola Trujillo
    (11/04/19 13:33)

    Els totxos que hi a l"entrada d"Encamp ?forma part d"aquesta campanya antiterrorista?No em facin riure ,mig millón amb un país on és tan remot que hi hagi un atentat com al meu poblet.D_aixo és diu tirar els diners .

    Respondre
  • #11 Lo Rector
    (11/04/19 13:02)

    espantat va dir..
    Doncs segur que pots il·lustrar-me.
    Des de l'any 2005, dels 38 terroristes que van actuar a Europa tan sols 4 eren estrangers que varen passar il·legalment per les fronteres. Com ho arreglem?

    Respondre
  • #10 Andenc
    (11/04/19 12:38)

    Estic d'acord amb el comentari #8....

    Respondre
  • #9 malbaratament
    (11/04/19 11:01)

    4 jardineres que voltin pel magatzem del comu i cotxes de policia creuats al començament de les avingudes i problema solucionat a cost 0.

    Respondre
  • #8 emili
    (11/04/19 10:27)

  • #7 John galt
    (11/04/19 10:26)

    Deixarem de vendre ganivets de cuina? Prohibirem el lloguer de furgonetes? Obligarem els turistes a passar sense sabates la frontera? Realment es pensa que per una organització terrorista surt a compte atentar a andorra? El seguent que sera? Uns protocols anti tsunamis al pas de la casa?

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts