Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


VERDA Radioactiva!!! El 2018 el +75% de l'electricitat de França es NUCLEAR!!!! 58 reactors Nuclears!!!! Que no ens prenguin el Pèl!!! El 2019 es presentarà un pla, PRESENTARA per arribar en un futur a 50% la meitat de la producció energia "alternativa", però de MOMENT RES DE RES. El País que mes produeix energia nuclear son els USA, i el nuclear sols representa un 20% de la seva producció, l'unic país del món on elenergia Nuclear representa el 50% de la seva producció és França, si algun dia tenen un problema, la resta d'Europa ens menjarem la seva M....
Després de França Ucraïna, Suècia y Eslovènia amb 47.4%, 42% i 41.7%, respectivament. Espanya 18.3%,... a part de tot això França té muntat un "negoci" amb les barres de combustible gastat,, tractaments de materials radioactius,......

Una altra parapública en mans dels fons estrangers, a la qual cosa anomenem "externalització de serveis", la descapitalització de la riquesa a Andorra contínua i som dominats per empreses foranes.
Respondre
Una mica més de màrqueting per maquillar la realitat, hem hipotecat de forma vitalícia nostra sobirania energètica, i amb Gas, un combustible fòssil. Ara només queda veure com puja la factura de la llum any rere any.
Respondre
Un artícle per justificar sous milionaris.
Respondre