Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Excelente medida para acabar con las empresas con trabajadores ilegales sin permiso de trabajo y los que suben cada dia sin permisos desde la seu.
Respondre
John galt va dir..
totalment d'acord.

Aquest home només pensa a través dels bancs ! Humanitat, cap ! Fred com el diner !
Respondre
Algu em pot dir quina llei obliga als ciutadans a tenir un compte bancari?
Respondre
I si no vols o pots treballar amb el banc, que fas?.
Tot controlat per l'estat i la banca, vergonyós. Només ens resta, tenir el número tributari marcat a la pell.
Pues a mí h'em sembla perfecte q tothom cobri pel banc, jo no penso q u fam per tenirnos controlats,mes haviat pensó q deu ser per aquestes personas k tenen deutes o problemas amb batllia y q puguin començar a solucionar aquetes problemas
Respondre