Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


els feixistes són impagables com a humoristes va dir..
Potser alguns comentaris son força de dretes, pero per descomptat que el feixisme s'assembla molt a actitutss com la teva.
Lamentable el nacionalisme extrem. D'un costat i de l'altre.
I fart que el Diari d'Andorra tregui continuament aquests temes es nota qui paga i financia....

M'encanta com els feixistes espanyols que comenten això ensenyen el llautó. Si la gent és independentista és perquè els han adoctrinat ergo qui no pensa com tu és perquè li han rentat el cervell. els mateix que pensaven els defensors dels moviments totalitaris als anys trenta. Un cita les 'madrasses' juas juas juas. El segon punt boníssim es lo del supremacisme. Si aglúés independentista és automaticament supremacista. Però on és la relació? En tto cas supremacista és el que pensa que el que opina diferent a ell és peruqè necessàriament l¡han adoctrinat. Tercer. Algú diu que els manifestants de l'1-O van pegar a la guàrdia civil. Juas juas juas. Menys mal que estem al segle XXI i tot estava gravat. Aixó és el que haguessiu dit en els temps del vostre Franco i haurieu tancat a tota la gent o els haurieu afussellat dient que s'havien revoltat en armes. Ho sento. El món, el planeta, ho va veure i per aixó allà on aneu ara us miran amb menyspreu només per ser ultradretans.
Respondre
Lo rector va dir..
No sabia que els hipers andorrans es podíen considerar petits comerços.

Lo rector va dir..
Com sempre, el sinyor Rector ho ha clavat!!!

No estic d'acord, a La Seu hi ha molta gent no separatista, que están que trien amb la ceguesa i prepotència dels que si ho són. Sup, no comencem amb boicots, perquè axó acaba fent pagar a justos per pecadors. Siguem més racionals
Respondre
Blindar el saqueig va dir..
Si senyor, aquí rau el quid de la qüestió!!! "A buen entendedor.. "

lluis va dir..
A la Seu poder no, però segur que baixes encantat al Mercadona, ja que el Sr. Roig dona part del seus beneficis anuals a les FAES, llavors et treus l'IVA i acabes d'ajudar a ensorrar els pocs petits comerços que queden a Andorra

Blindar el saqueig va dir..
efectivament, i aquest és el motiu del canvi de bando de Conveniència i unió...ara si toca i si pot ser ben ràpid millor que millor

Ja ho diuen: Tothom veu la palla a l'ull aliè, però és incapaç de veure la biga al seu propi... Prou feina tenim al nostre país com per anar preocupant-nos del que passa a altres. Tots els que parleu d'Espanya, preocupeu-vos d'Andorra, que feina en tenim...
Respondre
Blindar el saqueig va dir..L'objectiu fonamental de l'independentisme és precisament que la justícia espanyola no pugui investigar la gegantina corrupció que hi va haver i hi ha a Catalunya. I que ningú li doni voltes a l'assumpte, perquè no hi ha una altra raó. Es poden embolicar en banderes, símbols patriòtics i proclames parlant de llibertat, però la raó és econòmica: blindar el saqueig.
RespondreOstres, i jo que em pensava que el principal fonament de l'independentisme era la llibertat del poble català... gràcies per il·luminar-nos a tots company!