x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
FUNCIÓ PUBLICA

Descarrega explica a 200 funcionaris el nou GAdA

La ministra en funcions ha demanat als treballadors públics la seva implicació en el nou model d’avaluació per a millorar les seves condicions laborals i retributives
La ministra en funcions de Funció Pública i Reforma de l'Administració, Eva Descarrega, en una imatge d'arxiu

Descarrega explica a 200 funcionaris la nova llei de la funció pública

La ministra en funcions de Funció Pública i Reforma de l'Administració, Eva Descarrega, en una imatge d'arxiu

Actualitzada 22/03/2019 a les 17:54
Més de 200 treballadors públics han participat avui en les sessions informatives sobre el nou model d’avaluació de l’acompliment (GAdA) i el desenvolupament de la carrera professional horitzontal, que ha presidit la ministra en funcions de Funció Pública i Reforma de l’Administració, Eva Descarrega. La ministra, acompanyada pel representant de la consultora Deloitte, Jordi Calaf,  ha exposat les primeres conclusions dels treballs realitzats des del Departament de la Funció Pública amb la consultora. Descarrega ha demanat als treballadors públics la seva implicació en el nou model d’avaluació per a millorar les seves condicions laborals i retributives ja que amb aquesta es vol que respongui "a un criteri d'utilitat, facilitant la seva percepció com a eina enriquidora i creïble, i que la carrera professional horitzontal sigui un incentiu pel desenvolupament i creixement professional individual dels funcionaris i treballadors públics". Els possibles riscos que s'han identificat són una implantació massa ràpida, la comunicació ineficient, el lideratge dels responsables o les diferències d’exigències. 
 
Etiquetes
  • #3 Carles
    (22/03/19 22:13)

    Ves cap a casa i deixa de llençar els diners públics pagant a empreses de fora per un projecte que no tirarà endavant.

    Respondre
  • #2 MARKLIN2
    (22/03/19 20:43)

    ELS EMPRESARIS ESPLIQUEN QUE ACOMIADA ARA ES MES ECONOMIC = DA.

    Respondre
  • #1 Damià
    (22/03/19 19:13)

    "Nou model d'avaluació per a millorar les seves condicions laborals i retributives ja que amb aquesta es vol que respongui a un criteri d'utilitat, facilitant la seva percepció com a eina enriquidora i creïble, i que la carrera professional horitzontal sigui un incentiu pel desenvolupament i creixement professional individual dels funcionaris i treballadors públics"....... Vol dir simplement privatització del serveis públics.

    Respondre
3
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts