x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
política

'Les persones compten', lema de campanya de Demòcrates

El partit afegeix un segon eslògan, ‘Guanyem el futur’, per a les xarxes
El candidat a cap de Govern de Demòcrates, Xavier Espot, va presentar ahir el lema de campanya del partit, Les persones compten, durant la trobada dels candidats que concorren a les eleccions generals, tant els de la llista nacional com els de les par­roquials, i que es va celebrar ahir a la seu del partit. Espot va manifestar que aquest eslògan, que s’utilitzarà de cara a les eleccions generals del 7 d’abril, “és un concepte d’inclusió que es predica a tots els àmbits de l’acció pública: l’àmbit social, el cultural, l’àmbit de la identitat, el mediambiental, etcètera”. “En certa forma
  • #15 Joan
    (07/03/19 20:17)

    Avui DA ha demostrat com d'important són les persones. Convocant govern una aturada en solidaritat amb les dones, això sí recuperant el temps perdut en la mateixa a tots els funcionaris que vulguin assistir. Per deixar nul i sense efecte la mesura unes hores més tard. No es pot caure més en el ridícul. Això demostra la mena de d'assessors o persones amb poder de desició que formen part d'aquest govern i partit. Sr. Espot amb aquestes amistats i colaborados, Déu el guardi dels seus enemics polítics

    Respondre
  • #14 A veure el programa
    (07/03/19 18:51)

    Doncs si compten que és noti que porto un més sense feina y paso de dels cinquanta, a veure que porta el teu programa per els que perdem la feina de un dia per l'altre i fins i tot ens tenim que pagar la cass ,perquè com no portis res ven clar al programa ,doncs seu amb una cadira

    Respondre
  • #13 laura
    (07/03/19 17:42)

    Ostres us heu trencat el cap amb l'eslògan... us penseu que per dir 4 paraules ( al meu parer patètiques ) ara algú pensarà que compteu amb ells? Amb qui? amb els que cobren per sobre dels 3000 euros, els que tenen pisos de lloguer i els pujen perquè si, els que us voten, els de sempre vaja... En fi. Amb mi no cal que compteu. Sort.

    Respondre
  • #12 Res de nou
    (07/03/19 14:29)

    Algú es recorda del "Yes, we can" d'Obama ...? I dels polítics besant un nen petit i innocent ? Doncs això ...

    Respondre
  • #11 Pau
    (07/03/19 13:19)

    Andorra és un enorme manicomi i la política un reality show,ens farem molt malament anant per aquest camí.

    Respondre
  • #10 Demos?
    (07/03/19 12:16)

    I tant que compten les persones ... només per votar cada quatre anys, després aquesta falsa democràcia es converteix en una festa privada facturada directament a la butxaca del sofert votant, que veu com la qualitat de vida baixa mentre els impostos pugen.

    Respondre
  • #9 Pere
    (07/03/19 11:31)

    Mig poble, amb el peu al coll, fent les mil i una per arribar a final de mes, i aquesta colla de nens de papá encara treu pit. Vergonyós!.

    Respondre
  • #8 Si si
    (07/03/19 11:22)

    Si que compten........pel recompte!!!,jajajaja.
    Que no serà el meu.

    Respondre
  • #7 PP
    (07/03/19 09:59)

    Ostres però si és el mateix blau del PP espanyol!

    Respondre
  • #6 Hola.....?
    (07/03/19 09:44)

    Però quines persones compten? Les afins al partit? Les que es beneficien de DA? Les que viuen de la Padrina? Quines?

    Respondre
Veure’n més
15
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts