x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
política

'Les persones compten', lema de campanya de Demòcrates

El partit afegeix un segon eslògan, ‘Guanyem el futur’, per a les xarxes
El candidat a cap de Govern de Demòcrates, Xavier Espot, va presentar ahir el lema de campanya del partit, Les persones compten, durant la trobada dels candidats que concorren a les eleccions generals, tant els de la llista nacional com els de les par­roquials, i que es va celebrar ahir a la seu del partit. Espot va manifestar que aquest eslògan, que s’utilitzarà de cara a les eleccions generals del 7 d’abril, “és un concepte d’inclusió que es predica a tots els àmbits de l’acció pública: l’àmbit social, el cultural, l’àmbit de la identitat, el mediambiental, etcètera”. “En certa forma
  • #15 Joan
    (07/03/19 20:17)

    Avui DA ha demostrat com d'important són les persones. Convocant govern una aturada en solidaritat amb les dones, això sí recuperant el temps perdut en la mateixa a tots els funcionaris que vulguin assistir. Per deixar nul i sense efecte la mesura unes hores més tard. No es pot caure més en el ridícul. Això demostra la mena de d'assessors o persones amb poder de desició que formen part d'aquest govern i partit. Sr. Espot amb aquestes amistats i colaborados, Déu el guardi dels seus enemics polítics

    Respondre
  • #14 A veure el programa
    (07/03/19 18:51)

    Doncs si compten que és noti que porto un més sense feina y paso de dels cinquanta, a veure que porta el teu programa per els que perdem la feina de un dia per l'altre i fins i tot ens tenim que pagar la cass ,perquè com no portis res ven clar al programa ,doncs seu amb una cadira

    Respondre
  • #13 laura
    (07/03/19 17:42)

    Ostres us heu trencat el cap amb l'eslògan... us penseu que per dir 4 paraules ( al meu parer patètiques ) ara algú pensarà que compteu amb ells? Amb qui? amb els que cobren per sobre dels 3000 euros, els que tenen pisos de lloguer i els pujen perquè si, els que us voten, els de sempre vaja... En fi. Amb mi no cal que compteu. Sort.

    Respondre
  • #12 Res de nou
    (07/03/19 14:29)

    Algú es recorda del "Yes, we can" d'Obama ...? I dels polítics besant un nen petit i innocent ? Doncs això ...

    Respondre
  • #11 Pau
    (07/03/19 13:19)

    Andorra és un enorme manicomi i la política un reality show,ens farem molt malament anant per aquest camí.

    Respondre
  • #10 Demos?
    (07/03/19 12:16)

    I tant que compten les persones ... només per votar cada quatre anys, després aquesta falsa democràcia es converteix en una festa privada facturada directament a la butxaca del sofert votant, que veu com la qualitat de vida baixa mentre els impostos pugen.

    Respondre
  • #9 Pere
    (07/03/19 11:31)

    Mig poble, amb el peu al coll, fent les mil i una per arribar a final de mes, i aquesta colla de nens de papá encara treu pit. Vergonyós!.

    Respondre
  • #8 Si si
    (07/03/19 11:22)

    Si que compten........pel recompte!!!,jajajaja.
    Que no serà el meu.

    Respondre
  • #7 PP
    (07/03/19 09:59)

    Ostres però si és el mateix blau del PP espanyol!

    Respondre
  • #6 Hola.....?
    (07/03/19 09:44)

    Però quines persones compten? Les afins al partit? Les que es beneficien de DA? Les que viuen de la Padrina? Quines?

    Respondre
Veure’n més
15
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts