x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Consell de ministres

El reconeixement a Guaidó deixa Andorra en una situació delicada

El conflicte amb Veneçuela esclata amb el Principat ostentant la secretaria ‘pro tempore’ de la Conferència Iberoamericana i a un any d’acollir la Cimera
El Govern, tot i que dilluns ja havia decidit reconèixer Juan Guaidó com a president encarregat de dur a terme “la celebració d’unes eleccions presidencials lliures i transparents a Veneçuela”, no va fer oficial fins ahir la seva posició respecte al futur del país sud-americà. La situació en què es troba Andorra és molt delicada ja que ha de fer equilibris per defensar la pròpia sobirania, donar suport a les decisions d’Espanya i França i pràcticament la totalitat de països occidentals, i mostrar-se mínimament neutral tenint en compte que ostenta la secretària pro tempore de la Conferència Iberoamericana i que
  • #14 FA
    (08/02/19 04:08)

    No serà la primera vegada que DA ens fa una “bestiesa” com una casa, però a mi, m'haurien d'explicar que tenen els nostres dirigents dintre del cap !! Algú em pot explicar perquè, un país tant petit com Andorra que no representa absolutament rès a escala internacional, ha de ficar el nas dintre coses que no li pertoquen ? I un cop més, fem els ridículs ! DA ha malmés el nom d'Andorra un cop més i penso que a la llarga, els responsables hauran de pagar el preu ! És inadmissible deixar fer aquesta gent ! Com a particulars no podem fer rès, excepte votar,  perquè tenen el poder, però si tornem a passar a les properes eleccions, serà un desastre i una inconsciència enorme per part dels que voten a favor de DA ! 

    Respondre
  • #13 Miquel
    (07/02/19 16:46)

    Mai no hagués pensat que el govern del meu país es posicionaria a favor d'un cop d'estat. Aquest cap de setmana la dreta espanyola voldrà fer fora el senyor Sanchez mitjançant una manifestació com a Venezuela. El Govern del senyor Martí també els hi donarà suport?

    Respondre
  • #12 Neutral
    (07/02/19 16:15)

    "Princesa nasquí i pubilla entre dos nacions, neutral"( El gran Carlemany). mantenir-nos neutrals és un dels actius més preuats d'Andorra. Qualsevol posicionament polític, sigui del signe que sigui ens aflebleix.

    Respondre
  • #11 Josep
    (07/02/19 16:14)

    Ara el Maduro dirá: Martiiii,imperialistaa traidoooorr deja Venzuela en paaaazz!!! Jajajaja

    Respondre
  • #10 Pere
    (07/02/19 12:54)

    Crec que a Venezuela estan esperant amb antelacio el posicionament andorra abans de prendre decisions - perque aquesta gent han de fer pronunciaments ridiculs ? val mes callar abans de fer el ridicul total 

    Respondre
  • #9 "Pels seus fets els coneixereu"
    (07/02/19 12:29)

    Aquest assumpte posa de manifest a qui serveixen els nostres polítics.

    Respondre
  • #8 Autòcton
    (07/02/19 12:12)

    Fa goig de llegir els comentaris. 
    Tothom amb un dit de seny s'adona de la realitat, excepte el nostre govern ( amb minúscula). 
    Si us plau, calleu, sigueu, prudents, abans se'n deia neutrals. No hi tenim res a guanyar en mullar-nos. 
    I sobretot, no tenim cap obligació de donar suport al que diguin o facin els veíns, ni que ho facin de concert tots dos veíns. No ens ho podem permetre. 
    A més el nostre suport tampoc compta i sol ens pot portar mals de cap.
    Preocupem-nos d'Andorra i dels Andorrans.... i el demés.....

    Respondre
  • #7 Venuts
    (07/02/19 10:14)

    Hem venut la nostra sobirania per un plat de llenties, ens hem convertit en lacais i titelles del Globalisme,quan erem sobirans, fèiem el andorra, ara som portaveus replicants d'Europa.

    Respondre
  • #6 llibertat
    (07/02/19 09:56)

    no tenim prou feina a casa nostra que ens hem de preocupar dels demés senyors ? això es fer una cortina de fum i distreure l'atenció del poble

    Respondre
  • #5 Bienvenidos a cumbres borrascosas
    (07/02/19 09:34)

    A algú li va fer gràcia anar pels paissos sudamericans a lluir bandera amb honors de cap d'estat. Era guay baixar de l'avió i passar revista a una banda militar. Més guay era anar a reunions amb els hereus del descubriment del Colom. I encara era més guay anar a sopars amb coberts de plata rodejat de famosos bolivarians i de "porquè no te callas?". Es tutejava amb l'elit colonial. Que guay... que importants èrem. Poc pensava que entrava a la boca del llop del poder espanyol. Els pretensiosos "estadistes" següents han seguit el mateix joc i, fins i tot, s'han atrevit a montar un d'aquells espectacles anuals... tot just ara que altres ja enderroquen monuments. Andorra ja està definida i ben definida. Ja és espanyola fins el moll de l'os, ha convertit els dos valires en convençuts defensors de l'oligarquia del centre peninsular. "Señoras y caballeros, sean bienvenidos a las cumbres iberoamericanas. Pero, sobre todo, no se obliden de hablar i escribir en español, el idioma oficial del colonialismo bien entendido". Es lo que hay.

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts