Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Joan va dir..
Perdona Joan, a mí si em deixen en llibertat perque m'han ficat una denúncia falsa, no em fiquen 3000 euros de fiança, fins aquí arribo, no sé com t'ho mires aixó!!. Quelcóm hi ha d'habér!!

La qual cosa demostra que la denúncia era falsa, espero que la justícia carregui sobre la falsa denunciant.
Respondre
Un altre cop, s'ha vulnerat la presumpsció d'inocència per part del mossos d'escuadra.
Respondre