Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


DA és una autèntica vergonya ! És un partit impresentable ! No entenc que hi hagi gent que voti per aquesta colla !
Respondre
Si axó no es para, crec que els ciutadans, hem d'agafar les regnes i, conjuntament denunciar els que ho han fet malament, i/o els que volen exprimir les arques de L'Estat que som tots. Responsabilitat ja!
Respondre
Aquí s'ha de dir prou, perquè els ciutadans ja n'estem fins els nassos de aquests atracaments a na armada à la caixa de la padrina. No definitiu a cap casino. I, veient, la sapastrosa actitud, dels "virtuals guanyadors" , espero que la batllia els pari de cop. Del contrari l'escàndol ja seria majuscul!!!
Respondre
"Inseguretat jurídica"... :-) :-) :-) si o ha hagut mai seguretat jurídica... mireu quantes grans empreses hi han a Andorra... Zero, cap ni una.... i ni parlem de BPA, que ens pot donar un atac de riure...
Respondre
fa molt temps que l'imatge del pais esta malmesa i el pitjo es que amb aquets cervellets que tenim de politics dubto molt que millori ,el problema es que aixo hu pagem el pople , cada dia estem pitjo en tots els ambits ,de forma especial economicament
Respondre
Ens han avergonyit desde el minut 1.
lo del casino ha sigut la cirera del pastis, i ens han til.ldat amb raó, per l'imatge que han donat, de pueblerinos mafiosos... bravo DA!

Penso que igual que Roma, aquest Des-Govern s'està autodestruint el solet ...
Respondre
Un bon amic meu i coneixedor d'Andorra ahir a Barcelona em va preguntar,que ens passava als andorrans amb tant ecándol politic,la meva resposta,"ni jo maeix ho sé"ara em demano que en deuen pensar els nostres Co-Princeps i els interessats en l'obertura econòmica.Aixó ha d'acabar amb un canvi total de Govern.
Respondre
Cada dia més convençuda del què un vell polític em va dir fa 6 anys, aquests es vendran el País als espanyols per 4 sous. Cada dia ho veig més a prop.
Respondre