Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
La ministra d'Afers Exteriors, Maria Ubach, explica que els refugiats s'han adaptat bé al país


Una farsa tot plegat... va dir..
Si i a més, amb el típic:"embolica que fa fort, "que serveix de mascara: exteriors, entitat pública, jovenets inexperts als que costa ben poc d'enfredar, justament per la seva inexperiència... I ja tens el còctel servit:si ho adobes amb un un viatge de cooperació i ja els tens al sac, però que bons que som tots plegats! (Ah ! i a seguir el discurs oficial, res de pensar per un mateix, que axó fa pupa.

La veritable xarxa de solidaritat cap als pobres s'ha de teixir en la pròpia societat, de persona a persona, quan una societat, institució, plataforma, ONG, o qualsevol altre "organisme" regulat, "sense ànim de lucre" s'ocupa d'això, la solidaritat es mercantilitza i es converteix en un negoci que ja cotitza en borsa, ajuda a evadir o camuflar impostos, serveix per fer màrqueting i publicitat corporativa, serveix per rentar diners bruts, es genera corrupció i economia submergida etc.

Peatges va dir..
Una hipocresia tot plegat... Tot aquest conflicte s hagués acabat fa molt de temps xro econòmicament no beneficia... Una farsa tot això del open arms i sempre ho paguem els de sempre...

Quan costen aquests "cursos"? Quants diners públics més per disfressar la realitat i, estar fent el joc a les màfies traficants de persones???? Plegueu sup!
Respondre
Un altre negoci va dir..La veritable xarxa de solidaritat cap als pobres s'ha de teixir en la pròpia societat, de persona a persona, quan una societat, institució, plataforma, ONG, o qualsevol altre "organisme" regulat, "sense ànim de lucre" s'ocupa d'això, la solidaritat es mercantilitza i es converteix en un negoci que ja cotitza en borsa, ajuda a evadir o camuflar impostos, serveix per fer màrqueting i publicitat corporativa, serveix per rentar diners bruts, es genera corrupció i economia submergida etc.
RespondreCompletament d'acord, no hes pot explicar més clar, AMÉN!!!