Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Un vianant resulta ferit de gravetat
Un taxi va envestir l'home quan creuava un pas de vianants.
Fernando Galindo

¿LA ZONA -30-KMS, CONGELADA? .
Respondre
Fa temps què no calen testimonis ni imatges. Només fa falta quan arriba el servei d'ordre agafar 4 marques de temps del semàfor. Tenir el minut i segon exacte de l'impacte (electrònica del vehicle) i possiblement del mòbil de la víctima si s'ha trencat i fer la formula enrere. És un mètode homologat a la majoria de països i què s'empra en moltes investigacions per altres afers com delictes tecnològics per establir marques d'hora.
Respondre
A les fotos, no es veu cap pas de vianant al lloc de la sabata.
Respondre
Això passa si es creua el carrer sense pas de vianants.
Respondre
Corb, no sabiem que erets fisic i reconstructor d'accidents de transit...sapa que hi ha exces de velocitat per unes fotos dels diaris!! Ets un crack, Pitagoras!!! Menys fotre me... i mes respectar el vianant ferit!
Respondre
Que curiós. En un altre mitja es veu clarament la matricula del taxi. Quan es tracta d'un excés de velocitat l'amaguen...
Respondre
Franc va dir..A les fotos, no es veu cap pas de vianant al lloc de la sabata.
RespondreMira una mica mes avall del taxi i el veuras