x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Turisme

Meritxell, Vivand i Fener s'uneixen sota el nom The Shopping Mile

L'objectiu de la nova marca és situar l'eix central Andorra la Vella - Escaldes-Engordany entre els principals destins de compres mundials, com els Camps Elisis o Passeig de Gràcia
El ministre Francesc Camp, les cònsols Conxita Marsol i Trini Marín i la presidenta de l'eix central Sónia Yebra

El ministre Francesc Camp, les cònsols Conxita Marsol i Trini Marín i la presidenta de l'eix central Sónia Yebra

El ministre Francesc Camp, les cònsols Conxita Marsol i Trini Marín i la presidenta de l'eix central Sónia Yebra

Enric Revuelta
Actualitzada 28/01/2019 a les 21:39
L'avinguda Meritxell, Vivand i el Boulevard Fener s'uneixen sota la marca comercial The Shopping Mile amb l'objectiu de situar l'eix central Andorra la Vella - Escaldes-Engordany entre els principals destins de compres mundials, com els Camps Elisis, Passeig de Gràcia o Oxford Street, segons ha anunciat el ministre de Turisme, Francesc Camp, a la roda de premsa de presentació del projecte. Aquesta nova zona comercial engloba l'avinguda Meritxell des de la plaça Rebés fins a l'encreuament de l'avinguda Carlemany amb l'avinguda de les Escoles, incloent-hi també Fener Boulevard. El titular de Turisme ha explicat que la decisió d'escollir l'anglès com a idioma del projecte ha estat pel seu caràcter universal "sobretot dins del sector de les compres" i per "facilitar la comunicació i la internacionalització" del nou eix comercial. La nova marca serà gestionada en un 55% per l'eix central, un 20% el comú d'Andorra la Vella i Escaldes, respectivament, i un 5% per la Cambra de Comerç. Durant la presentació, la presidenta de l'eix comercial, Sònia Yebra, no ha matisat quin objectiu econòmic es marquen per a aquesta nova marca, no obstant això ha assegurat que a curt termini la meta és situar-se a nivell mundial. La marca s'ha presentat aquest vespre i s'espera que s'inauguri el pròxim 2 de febrer.
Etiquetes
  • #10 Carmen
    (02/02/19 15:05)

    Vergonya Av. Meritxell, 44, no papereras, no containers, no autobus........i la gent gran que fa mes de 55 anys que hi viuen............, Moltes gràcies al Comú

    Respondre
  • #9 Catalonian
    (29/01/19 06:19)

    vergonya de politics va dir..
    Després aniran els de politica linguistica a sancionar els comerços del Pas per tenir cartells en Francés.Quin desgavell en aquest pais.pobra Andorra amb aquests politics de DA.

    Respondre
  • #8 Toni
    (29/01/19 04:44)

    Quin nom més ridícul. Vivand era perfecte. Andorra la Vella s'està lluint últimament, poseu-vos les piles. I sigueu humils...com a molt és com un pasillo del Corte Inglés.

    Respondre
  • #7 Laura
    (29/01/19 04:28)

    Em sembla tant ridícul tot plegat!!D'aqui un any ningú es recordarà del nom del carrer.Algu em pot dir on es la defensa de la nostra llengua?
    Sr ministre i sras.consols/les
    Espero que el poble els acabi posan al seu lloc.
    Els voldria recordar que als anys70 sense tants anglismes, Andorra era molt mes moderna i estava mes considerada que no pas ara.
    A partir d'ara al comu i govern només parlarem amb anglès, ja el posen començar a aprendre els funcionaris i potser lles consoles o el ministre en donaran classes, que segur que el parlen s'allo Mes be

    Respondre
  • #6 Josep Pubill
    (28/01/19 23:40)

    Quina enveja que em fa veure la Sra Cònsol d'Andorra la Vella incloure el màxim de carrers dins la marca mentre la Sra Cònsol d'Escaldes en limita.
    A partir del 2 de Febrer els que estem mes amunt de l'Avinguda de Les Escoles serem plenament conscients de ser “Comerciants de Segona Divisió”.

    Respondre
  • #5 CDiego
    (28/01/19 23:28)

    London? New York? No, Andorra....ja ja. I la defensa del catalá? Que diuen els que viuen del bla bla bla de la difusió i protecció d la llengua?

    Respondre
  • #4 Quina vergonya
    (28/01/19 22:56)

    Aquests altres indrets amb els que es volen comparar, amb el mateix ministre que nosaltres es dirien "elysee fields" o "walk of grace". Això si que és ser autèntic!!

    Respondre
  • #3 karlitos
    (28/01/19 22:52)

    In the churches we are very happy that the people of Andorra use ours to express themselves ..... Thank you.

    Respondre
  • #2 karlitos
    (28/01/19 22:25)

    En catala si us plau,fem Andorra,fem Peis...…!Renegar el idioma perque en ingles es mes bonic, es una falta de personalitat per els nostres valors i costums…..Gracies.

    Respondre
  • #1 vergonya de politics
    (28/01/19 22:11)

    Es una vergonya el que esteu fent amb l'idioma catalá cremem ja totes les gramàtiques catalanes i posem idioma oficial l'anglés.es intolerable,mals andorrans.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts