x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Mobilitat

La sanció per circular sense equipaments és de 180 euros

Un total de 14 patrulles de policia vetllen pel compliment de la normativa. La multa pels vehicles pesats ascedeix a 500 euros

Més patrulles policials per sancionar la falta d'equipaments

La previsió meteorològica és que la nevada continuï durant tota la setmana que generaran alteracions a la mobilitat

Policies durant la nevada d'avui

La sanció per circular sense equipaments és de 180 euros

Policies durant la nevada d'avui

Fernando Galindo
Actualitzada 28/01/2019 a les 13:53
Mobilitat ha informat que s'han intensificat els controls policials per tal de multar a tots aquells usuaris de vehicles que circulin sense equipaments. Les sancions són de 180 euros pels turismes que incompleixin la normativa, i fins i tot es poden dur a terme situacions d'immobilització del turisme. Pels vehicles industrials la multa ascendeix a 500 euros. En aquest sentit, el cap de Mobilitat, Jaume Bonell, ha explicat que s'aplicarà tolerància zero.
Bonell també ha comentat que la previsió és que la nevada segueixi durant tota la setmana, però que no s'esperen gruixos de neu importants a la capital, tot i que la mobilitat es veurà afectada de nou. Per això, Mobilitat recomana anticipació, molta precaució, i evitar agafar el cotxe si no és estrictament necessari.
Etiquetes
  • #8 Jo
    (30/01/19 09:38)

    CLIMAT, presenta't de cap de COEX.
    I portar la sorra amb camions i despres netejar-la, perque despres s'ha de netejar es clar, perque a Laponia van tot l'any amb motos de neu i trineus pero aqui anem amb motos de dues rodes, i amb la grava cauen a terra.

    Respondre
  • #7 CLIMAT
    (28/01/19 22:28)

    Quan neva, es tira massa sal ! Aixó genera molta pol.lució ! En lloc, si es deixa una capa de neu i s´hi posa sorra al damunt, no rellisca, no gela i és més segur. Amb la sal, la neu es fa aigua i l´aigua gela durant la nit ! pel que fa la carretera, és el mateix. Si passa la màquina llevaneu i treu un bon gruix de neu, els cotxes amb neumàtics de contacte poden perfectament rodar i al moment de frenar, va millor. Tot aixó està més que controlat a paísos de molta neu com Suecia, Finlandia, Noruega i més al nord, totes les superficies de lapónia. Aquests paísos només utilitzen la sal en casos molt concrets. Però no sistematicamente com aquí. 

    Respondre
  • #6 Preocupat
    (28/01/19 20:23)

    En la meva opinió ja vénen tard ..... però millor tard que mai

    Respondre
  • #5 Ciutadana
    (28/01/19 17:25)

    I per què no denunciem al Comú per tenir les voreres sense potassa? va dir..
    Perdona, pero aquí no es tracta de fer caixa, es tracta de ser responsable envers un mateix i els demés. Si un es vol pegar una bata es lliure de fer-ho, però no de perjudicar els demés per la seva irresponsabilitat. No és tol.lerable, amb avisos de nevada anar sense equipaments. Hi ha gent que, a més, ho fa per ruïndad, lo cual es el colmo.

    Respondre
  • #4 Más vale tarde...
    (28/01/19 17:21)

    Ja era hora de que s'hi possessin. Sembla que fa por fer complir les normatives, que, en aquest cas a més, vetllen per la vida. Tolerància zero amb els irresponsables!!! No valen excepcions "turistiques" la llei és d'obligat compliment per tothom. És ser molt irresponsable venir a un país de neu, a esquiar o de compres, amb previsions de nevades i sense equipaments. Hi hauria d'haver anuncis a les fronteres, i aprofitar les propagandes turístiques, a més, per repetir-ho com un mantra obligatori. Es de sentit comú, però pel que no en té una bona clatellada en forma d'euros, segur que li reforça la memòria.

    Respondre
  • #3 I per què no denunciem al Comú per tenir les voreres sense potassa?
    (28/01/19 17:09)

    Aprofitant el caos, és un moment perfecte per fer caixa.

    Respondre
  • #2 resident
    (28/01/19 15:52)

    lunes 28-01-2019 a las 9:00am dos buses escolares en la puerta de la Sagrada Familia derrapanado en la cuesta del semaforo, obviamente sin cadenas. Oficina de circulacion a 50mts, La urbana a solo 5 mts, la cola pasaba Caldea, sancion?....nada, la urbana se refugio en el bar de enfrente, con la que caia.....
    tengo la matricula de los buses, la denuncia la debo hacer en la policia o ciruclacion?

    Respondre
  • #1 aslat
    (28/01/19 14:33)

    Pujo cada día a Soldeu i en aquests dies de nevades ja previstes, em trobo sovint autocars espanyols carregats de canalla que circulen sense equipaments, aquest matí sense anar més lluny m'he trobat 3 autobusos que no portaven cadenes. A banda que la policia no hi era en tot el trajecte, potser seria lògic que els hotels avisin els seus clients de l'obligatorietat -molt òbvia en països de muntanya- de les normes locals.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts