Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Cotxe bolcat a l'Aldosa
La nevada i la poca visibilitat compliquen la circulació i és obligatori l'ús d'equipaments a tot el país. Les intenses ràfagues han impossibilitat l'obertura de les instal·lacions del domini ordinenc i de les cotes altes de totes les estacions
Fernando Galindo
La policia realitza controls a la sortida del túnel dels Dos Valires
Fernando Galindo
Un conductor posant les cadenes al seu vehicle a la Seu
Cynthia Sans
L'estació ordinenca està tancada pel fort vent
Ordino-Arcalís
Neteja de la via a l'avinguda de les Escoles d'Escaldes aquest matí
Fernando Galindo

Tindrem un disgust GROS aviat en aquesta carretera, tot Ordino passa per allà!!!
Variant de la Massana JA!!!! El partit qui ho proposi per les eleccions generals tindrà el meu vot.
Tanquin els col·legis!!!
Respondre