Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El responsable de marca, Hèctor Grau, i el director general d'Andorra Telecom, Jordi Nadal, durant la roda de premsa d'aquest dilluns
ANA

Els parts normalment son de 9 mesos......Que volen un prematur de 8 mesos....????? No tenim incubadores per un espay com el the cloud.El nùbol...en catala, idioma oficial d`Andorra. Gracies.....
Respondre
Plaça de The Cloud? Des de quan es diu així? Tots la coneixem per "zona zero" o "zona catastròfica".
Respondre
Li podrien dir: LA PLAÇA DE LA VERGONYA
Respondre