x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra la Vella

Nomen oficialitza la seva presència a les eleccions

L’exconseller general Eusebi Nomen va anunciar ahir que es presentarà a les pròximes eleccions generals.
L’exconseller general Eusebi Nomen va anunciar ahir que es presentarà a les pròximes eleccions generals. Nomen ho farà a través de Candidatura Sobiranista per a la circumscripció nacional i el seu programa incidirà en l’habitatge. El polític explicarà avui davant la premsa els eixos del seu projecte.
  • #10 Gerard
    (20/01/19 22:16)

    La Sorribes?? Aquesta que hi fot aquí?? Res... i el Riba el van vetar a Canillo amb Mandicó. És bo però no el deixaven treballar. Si té oportunitat amb Nomen el felicito. Adora Andorra i és molt humà. Però Mandicó li va fer mal per dir el que pensava. 

    Respondre
  • #9 La Perdiu
    (20/01/19 20:08)

    Senyor, ara que veig amb qui va. El Ricart RIBA... Prefereixo de lluny el Gabriel UBACH! M'ho rumiaré la veritat.

    Respondre
  • #8 La Perdiu
    (20/01/19 19:32)

    Te formació universitària i capacitats, al revés de molts altres candidats que només tenen un bon "pico". I avui no es suficient per fer un bon cap de govern. Veig amb Eusebi NOMEN un candidat amb possibilitats de governar. Falta que agradi. Jo escoltaré amb interès les seves propostes.

    Respondre
  • #7 Anna M
    (20/01/19 19:28)

    És el pitjor que li pot passar a Andorra. A més ja sabem a qui servei, BPA & cia.
    Gens d'estima pel país i sí per la cadera i pels seus amos

    Respondre
  • #6 Regreso de la mumy 3
    (20/01/19 17:42)

    Deja vu, un pesto al consell i res mes, mirant el retrovisor si hagues aprovat alguna llei del ps ara lo PEIS estaria millor

    Respondre
  • #5 José Antonio
    (20/01/19 16:10)

    El Sr. Nomen tuvo su oportunidad y decepcionó, apareció como un revulsivo de la política andorrana y cuando salió elegido conseller defraudo a sus votantes, no creo que tenga nada que aportar sino lo hizo antes. Su candidatura auguro que será un fracaso.

    Respondre
  • #4 Tercer candidat de bpa
    (20/01/19 15:25)

    Ja tenim el tercer candidat de bpa. Si que està costant pasta revertir la democràcia.

    Respondre
  • #3 Uf
    (20/01/19 13:51)

    Un altre defensor de BPA q es presenta... quina pudor q fa tot!!!

    Respondre
  • #2 karlitos
    (20/01/19 12:59)

    Te el suport de Jaume Bartumeu, de SDP, del PS i molts votantes del DA segurament...….!Te totes les possibilitats…...

    Respondre
  • #1 Si a Nomen
    (20/01/19 11:03)

    Per fi!!! Nomen cap de govern. L'unic amb visió de futur, estudis i intel.ligencia. 

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts