x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
EMPRESA

Experts internacionals posen en comú projectes d'innovació per al país

La primera edició de l'Open Innovation Challenge for a Smart and Sustainable Andorra ha acollit projectes i sessions de treball sobre energia, urbanisme, mobilitat, turisme i comerç
Actualitzada 18/01/2019 a les 11:32
Actua ha finalitzat la primera edició de l'Open Innovation Challenge for a Smart and Sustainable Andorra, una trobada on 70 experts internacionals de ciutats com Taipei, Boston, Hamburg, Barcelona, Tolosa, Lió, Lovaina, Hèlsinki i Tokio, s'han reunit per tractar temes relacionats amb la innovació que es podrien dur a terme a Andorra. Així, durant quatre dies han dut a terme projectes i sessions de treball  que estan duent a terme a les respectives poblacions en els àmbits d'energia, urbanisme, mobilitat, turisme i comerç.
Els resultats obtinguts permetran definir iniciatives per treballar amb la ciutadania i les empreses i oferir així reptes d'innovació per executar-los en sectors com l'empresarial, la recerca, l'administració pública, i el social.
Etiquetes
  • #8 Benvinguts a Europa !!
    (18/01/19 18:30)

    Tenim un munt d'experts de fora que viuen de la Padrina, o sigui, dels diners públics.

    Respondre
  • #7 no et preocupis!
    (18/01/19 18:15)

    l'Open Innovation Challenge for a Smart and Sustainable va dir..
    No et preocupis saps que els d'aquí no permetran cap innovació, diversificar i donar la benvinguda biodiversitat. Els d'aquí, els directors s¡entén estan massa preocupats a mantenir les cadires.

    Respondre
  • #6 Fum
    (18/01/19 18:11)

    Els resultats obtinguts permetran cremar diner públic, com fins ara!

    Respondre
  • #5 Ruuba,segura
    (18/01/19 14:37)

    Si ho encapçala el Sr.Saboya ruina segura oer el país

    Respondre
  • #4 experts?
    (18/01/19 13:56)

    Quan veig la paraula "expert" i a mes de fora, ja em poso a tremolar, tant per les animalades de que pugui anar seguit com per la "volada" de diners publics.

    Respondre
  • #3 ciutadana
    (18/01/19 13:55)

    D'acord amb comentari 1!!! Em fan mes por que una pedregada!!!. Molt nom altisonant, però un bluff tot plegat! Toqueu de peus al terra sup!!!

    Respondre
  • #2 Joan
    (18/01/19 13:43)

    Estem sent homologats dins del marc globalitzador, tots els paísos de la UE acabarem sent exactament iguals, sense cap identitat propia.

    Respondre
  • #1 l'Open Innovation Challenge for a Smart and Sustainable
    (18/01/19 12:32)

    Millor que no vinguin "experts" ja en tenim prou amb els d'aquí !!

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts