Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
La CASS considera que millorar el tracte amb els usuaris serà prioritari aquest any.
David Caubet en la presentació de l'enquesta de satisfacció dels usuaris
Ja era hora que algú s'adonés de la situació!! Arriben a ser mal educats, et fan sentir malament i sempre surts amb dubtes!!! És com si ens estiguessin fent un favor en atendre'ns...en fi! Avalueu variables cada trimestre i poseu sancions...veureu que amables tots!
Respondre
usuari CASS va dir..
Perdó, de tot el poble, recorda que qui no és treballador, és beneficiari
usuari CASS va dir..
De tot el poble. Qui està de cara al públic, està al servei de tothom!.
El pitjor servei públic de llarg. No donen informació als usuaris i si preguntes et miren malament. Abans es queixaven de falta de personal, i ara que la plantilla es completa, segueixen els mateixos problemes.
Respondresobre tot aquest que es pensen que son intocables somo.....za!!!
Respondre
realitat va dir..
Cal que els ho supliquis de genolls, i passis el ginkhama documental (del que ja tenen constància, certament), abans de fer el que per dret et correspon.
Els treballadors de la CASS, han de ser conscients que estan al servei de tots els treballadors d'Andorra (no de tot el poble). Al tots els empleats se'ls reté una part del salari per cobrir les malalties i la jubilació i entenc que també per pagar les despeses de la CASS, sinó qui paga aquestes despeses?
RespondreNo us preocupeu la situació aviat canviarà quant torni la Trini Marin, exemple de simpatia, sempre amb el somriure als llavis, exemple inegable d'abnegació y voluntat d'ajuda. No la vàreu tractar com empleada de la CASS abans de ser cònsol?
RespondreSi us plau que s'apliqui a totes les arees sobre tot a la part administrativa, no parlo de l'atenció al public de la planta baixa, sino de la part medico administrativa; atenen el telefon bufant, de mala gana, sense donar informació correcte.... En una área de salut es vital l'empatia, cordialitat i esperit de servei... BON PROPOSIT 2019 in eternum.
Respondre
No m'ho crec que torni la Trini Marin,quan sigui així que tothom ho sapigui.
RespondreSincerament darrerament quan anava a la Casss tenia por I poques ganes d'anar-hi, és un lloc que no et dona seguretat I quan hi ets et sents com un drap brut.