Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
DonPiso va dir..
Tot es pot controlar. Però els bons no han de pagar pels dolents !!! És com els llogaters ! n´hi han de bons i de dolents !
DonPiso va dir..
Perdoneu, però algú ho havia de dir.
G... va dir..
La majoria dels pisos ja estan fets un fastic abans d'entrar a viure. Els propietaris no arreglen res en general.
Per a fer un equilibri just està bé defensar els propietaris també. No ? Perquè al final el que més riscos té son ells ! En efecte ! Et deixen sovint els pisos fets un desastre i quan fas venir tècnics per reparar, les castanyes son fortes !! I sovint, perds quasi un any de lloguer ! Per aquesta raó molts propietaris no volen llogar !
Respondre
DonPiso va dir..La majoria dels pisos ja estan fets un fastic abans d'entrar a viure. Els propietaris no arreglen res en general.
RespondreSi, clar... quina excusa mes pessima i poc honesta.