x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Decisió històrica

Els socis aproven l'aterratge de Piqué

L’assemblea de l’FC Andorra dona llum verd amb el 99% de vots favorables a la venda de l’entitat al grup Kosmos
Amb un 99,9% dels vots favorables i una única abstenció, els socis de l’FC Andorra van aprovar ahir amb un registre aclaparador l’aterratge a l’entitat tricolor de Gerard Piqué i el grup Kosmos, l’empresa que el central del Barça encapçala. El procés de compra està complint fil per randa el timing que s’havia marcat i les peces de l’engranatge van caient al seu temps, atenent la notícia que el dia 12 passat va destapar el Diari.
Després de l’aprovació de la Llei de l’Esport, i a falta de la introducció del text al BOPA, l’assemblea de socis del club havia de
  • #23 Ramon
    (30/12/18 23:43)

    Quan surti el nom d'enric flix i la seva societat andorrana entendreu la pressa de pel.

    Respondre
  • #22 raul
    (30/12/18 21:35)

    Anforra for sale va dir..
    Que vinguin a ajudar i invertir perfecte. Pero un indepe no. Ves a la teva copa davis que no et volen. Ara fundara el nou campionat de petanca. Mare meva aguantar un tio que no te carnet de conduir i encara ens portara la dona a signar autografs a pyrenees o la illa. En no res partit Catalunya-Andorra. Ja veureu!!!! Porra!!!!

    Respondre
  • #21 Marc
    (30/12/18 21:30)

    Pepe va dir..
    Si algu fa pena aquí ets tu!!!!
    Desagrait!!!
    Com andorra m'estas faltant al respecte i el que hauries de fer es mirar d'on vens i si tanta pena et fem t'en tornes d'on has vingut.
    Per cert em sap greu que el Richard com entrenador ha fet miracles, i ningu en parle.

    Respondre
  • #20 enginyeria financera de la nova republica
    (30/12/18 18:57)

    ja ja ja...ja han inventat la nova formula per evadir diners per no pagar impostos bon tándem aquest i la colombiana

    Respondre
  • #19 Pepe
    (30/12/18 18:31)

    Els andorranes de socarrel feu pena. Sou unos venuts i encara recrimineu un que us salva els mobles perque no ho fa ningu del país. Penos. 

    Respondre
  • #18 ???
    (30/12/18 18:26)

    Jo investigaria una mica, no sigui un cavall de Troia, enlluernats pels doner

    Respondre
  • #17 Cracken
    (30/12/18 18:22)

    Les primeres 7 persones que fotem fora del Club(2 tècnics i 5 jugadors)tots amb nacionalitat andorrana. Després alguns s'emplenan la boca de dir que protegiran els jugadors nacionals o que la nova llei del esport vetllarà per els futurs esportistes nacionals, la base!! Que es digui clar. Tot per la pela.

    Respondre
  • #16 LEGO
    (30/12/18 18:11)

    Pau va dir..
    Aquí a Andorra, un espanyol té la nacionalitat espanyola amb un passaport espanyol de cara a l´administració andorrana. La nacionalitat catalana no existeix.

    Respondre
  • #15 IGNORANCIA + ENVEJA
    (30/12/18 18:03)

    A ningú li preocupava el FC Andorra, que fa anys que les passa magres per subsistir. Arriba un regal com la loteria que ens ha portat el Piqué, mundialment conegut..i en hi ha alguns que encara critiquen, posen pals a les rodes ...Aquest país no té remei....En un dia ja sortim a tots els mitjans esportius mundials...Això no té importància ??? Moltes felicitats a la junta del FC Andorra

    Respondre
  • #14 Júlia