x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Justícia

Silvestre demana la dimissió del president del Consell Superior de la Justícia

L’advocat critica Enric Casadevall per “incitar” “atacs directes” a l’actuació dels lletrats
L’advocat Josep Antoni Silvestre ha demanat la dimissió del president del Consell Superior de la Justícia (CSJ), Enric Casadevall, pels comentaris que va fer la setmana passada per plantejar més recursos per evitar possibles casos d’obstrucció a la justícia. “No pot ser que des de la cúpula judicial es fomentin, s’incitin o, almenys, es tolerin atacs directes al lliure exercici de l’advocacia”, afirma al seu compte de Twitter el defensor de diferents encausats pel cas BPA, que ha formalitzat la seva petició en una carta enviada a l’ens.
El CSJ treballa per evitar situacions en què un judici no es pugui
  • #9 Qualsevol opina
    (28/12/18 08:36)

  • #8 Miki
    (28/12/18 03:43)

    Molts comentaris aqui de gent que no te idea de res,la cuestio es dir tonteries.

    Respondre
  • #7 El botxí es fa la víctima
    (27/12/18 19:41)

    o sigui el tio que s'esta intentant carregar la justicia d'aquest pais desmuntant el sistema intentant fer fora a 11 ONZE batlles diferents te la santa cara de dir-se perseguit. I la gent no l'insulta pel carrer? No et dic jo que aquest país és un catxondeo majúscul. El món al revés, el botxí va de víctima i ningí li diu res.

    Respondre
  • #6 Joan Carles
    (27/12/18 17:59)

    Ole tú, ole tú! Advocats així es mereixen un monument! Bravo!

    Respondre
  • #5 Es la llei
    (27/12/18 14:31)

    Aquest advocat empra els buids legals com molts altres advocats per altres temes. Als legisladors d'actuar per fer-hi front. Voler sanccionar aquest advocat o difarmar-lo perquè defensa una causa que no és la vostra és perillós.

    Respondre
  • #4 c2x
    (27/12/18 13:43)

    Al final parece que recusaron al juez. Y que no hay nadie para sustituirle? Por favor. No es té capacitat ni per jutjar delictes menors, el codi penal está mal copiat. Haurien d'externalitzar la justicia.

    Respondre
  • #3 robert
    (27/12/18 12:33)

    Aquest noi en fa un gra massa. Qui es pensa que es Perry Mason ?

    Respondre
  • #2 Pobre santa
    (27/12/18 10:53)

    Després de revisar onze batlles, demanar la dimissió del president de la justícia, la propera quina és? Demanar la renúncia de santa claus? El que s'ha d'aguantar en aquest país on la impunitat és la norma.

    Respondre
  • #1 Corpus iuris civilis
    (27/12/18 09:12)

    Em sorpren aquest advocat,"Chapeau" al Sr.Casadevall li va molt gran el càrrec que ostenta.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts