x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
política

El Govern demana civisme a la concentració de dilluns

El ministre va recordar que “es pot reclamar tot” però “amb respecte”
El ministre portaveu va demanar “respecte per als que pensen diferent” i “civisme” als convocants de la concentració que dilluns protestarà contra la retallada de drets laborals i socials. “Demanem que es faci de manera cívica. Que sigui tan reivindicativa com vulguin els convocants però que es respecti aquells que opinen diferent”, i va afegir que “som un país de convivència i es pot reclamar tot, sempre que es faci amb respecte i que es compleixin les normes”.
El ministre va recordar que en un Estat de dret “tenim els mecanismes suficients perquè la gent es pugui expressar i reivindicar el
  • #10 Joan Seguí
    (13/12/18 20:53)

    Que ningú tingui por, ja es va notificar al Comú incloent la paraula "civisme", a més, ja s'ha contactat amb el Servei d'ordre Ciutadà (Policia) ... Tot correcte, tal com ens avala la Carta Magna andorrana

    Joan Seguí

    Respondre
  • #9 Dani
    (13/12/18 19:55)

    L'incivisme polític no està tipificat, però fa tant de mal o més que la violència física.

    Respondre
  • #8 Merce
    (13/12/18 18:53)

    EN PRIMER LLOC SON PERSONES.DE QUE TENEN PO ELS QUE OPININ DIFERENTS OBVIAME SONT ELS INTERESATS X INTERESOLS X ELLS.I SEGURAMENT QUE MOLTA GENT NO VINDRAN X PO REPRESALIES...I PERQ AMB AQUET PAÏS ENS AN INCULCAT SEMPRE LA PO...JA ESTA B.

    Respondre
  • #7 Defener-nos devant de les agressions del govern
    (13/12/18 17:04)

    Jo comparo aquest govern amb el de Vox tenen la mateixa filosofia, els mateixos plantejaments són els del antic règim els mateixos amb diferents collars

    Respondre
  • #6 Ben dit!
    (13/12/18 15:30)

  • #5 No
    (13/12/18 13:30)

    Doncs no. Civisme el mateix que vosaltres. No passareu per on estarem. 

    Respondre
  • #4 pel sac
    (13/12/18 10:59)

    Si igual que ells, donarem pel sac "pacificament i amb respecte". El problema és que nosaltres ho farem una estoneta i ells porten fent-ho anys.

    Respondre
  • #3 Govern a callar!
    (13/12/18 09:51)

    Perdoneu abans que res som persones i sabem com tenim que reaccionar! Pero el que si queda clar que el dilluns manifestarem perque ja estem mes que farts de aquest govern de Da que lo unic que ha fet es enfonsar el pais! DA no en teniu ni idea en dirigir un pais !!! aixi que no ens parleu de civisme perque ja os em escoltat prou !!!!! El proxim dilluns TOTS a manifestarnos per fer canviar les coses que un dia DA ens va treure!!!

    Respondre
  • #2 xavi
    (13/12/18 09:38)

    clar que si amb civisme i sense destrosses, tot pacific, penso igual... pero quan es mira en la historia, sempre que han hagut camvis de politiques, sempre es quan habia violencia, cotxes cremats, tot destroçat, una revolució dels ciutadans... es trist pero es aixi, mireu a França ara i en el maig del 68, o altres llocs. Lo pacific s'ens riuen a la cara, no reaccionen... que consti que no crido a que degeneri.

    Respondre
  • #1 Pep
    (13/12/18 09:02)

    Més que civisme, la paciencia que tenim els ciutadans respecte al maltracte que rebem dels polítics que teniu la vida solucionada.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts