Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Executiva de DA


Hipocresia política, el que necessita el ciutadà és una llei de responsabilitat política, no engrunes ....
Respondre
NO NO ! No fa falta que feu res! La ciutadania d'Andorra ja li ha quedat prou clar crec la feina que feu!!!! Gracies pero almenys per part meva DA ja no entra en les meves opcions! No os penso votar mai mes!
Respondre
Que les bones idees no sempre venen del món polític??? Prácticamente MAI hi venen!!! He vist idees boníssimes de persones que diuen la seva, infinitament més bones i brillants de les que ens "obsequien" els polítics!
Respondre