Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
808.197 euros més per a la nova seu de la justícia


Té molla la notícia "ha ampliat l'ampliació del contracte", aquí som magnànims.... També s'ampliarà l'ampliació del temps dels procediments judicials?
Respondre
Així és el capitalisme de l'Estat, ningú ho regula, una veritable berenar de negres a costa de la butxaca del contribuent.
Respondre
Espero que als fiscals els hi donin uns despatxets molt grans i molt macos, tota una planta sencera a cadascun, amb mobles de qualitat i cars, amb un gran sofa per la migdiada. total pel que fan.
Respondre
ja hi som amb una altra vegada amb ampliacions de pressupostos i ningú diu res... us ho donem i després haureu de de dir que costarà més diners sinó ho haurà de fer una altra empresa, que hi ha molta competència...
Recordeu passarel·la estadi ? ja ningú ha dit res més, ningú controla el perquè de tot plegat ??? així va tot !!!

Quina barbaritat.... ens arruinarem....
Respondre
Jo " me lo guiso, jo me lo como ".
RespondreHi ha diners per el que ells volen.
ES BUSCA POLITICS HONRATS