x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
afers socials

Cost de la vida superior al salari mínim

L’estudi encarregat pel Govern i elaborat per Estadística el situa entre els 1.050 i els 1.200 euros mensuals per a una llar unipersonal
El cost real de la vida està per sobre del salari mínim, segons els resultats de l’estudi que el Govern va presentar ahir als consellers generals de la comissió parlamentària d’Afers Socials. Segons el treball, elaborat pel departament d’Estadística, el cost de la vida per a una llar unipersonal està situat entre els 12.700 i els 14.400 euros anuals, és a dir, entre els 1.050 euros i els 1.200 euros mensuals incloent-hi el preu del lloguer de l’habitatge. Actualment, el salari mínim se situa en els 1.017 euros mensuals, xifra que l’any que ve s’apujarà fins als 1.033. Espot va
  • #60 angie
    (07/12/18 19:37)

    Bona tarda:, humilment vaig proposar fer una quedada, per exemple, a la PLAÇA DEL POBLE, i després enviar wassaps a tots els nostres contactes. Unicament es proposar-ho...fixar un dia, una hora  i anar TOTHOM...I q tothom pugui parlar, manifestar-se, exposar els seus problemes, q de ben segur tots hi tindrem el mateix denominador comú: l'indignació!!! QUAN US VA BE??? JO PROPOSO ABANS DE FESTES!!

    Respondre
  • #59 Estic d'accord! Que fem?
    (07/12/18 09:15)

  • #58 angie
    (06/12/18 17:50)

    Bona tarda: continuo veient queixes,però cap solució.Ahir vaig proposar fer una manifestació massiva..una quedada..per exemple: PLAÇA DEL POBLE..però..com sempre..ningú respond..cap alusió..q passa?? Penseu q enviant correus per queixar-nos, protestar..ho solucionarem??Tan de bó!! tranquilament des de casa!! No senyors: com han sortit els nous partits politics?? des de l'indignació,malestar,fartament i sobre tot ACCIO!!

    Respondre
  • #57 OBS
    (05/12/18 21:52)

    NO CALEN ESTUDIS !! Només cal baixar al carrer i parlar amb el poble !! Senyores i senyors !! La política no es fa sentat darrera un despatx ! 

    Respondre
  • #56 TRAMVIA BLAU
    (05/12/18 21:49)

    Revoluciò ja.Com els Armilles Grogues de França.

    Respondre
  • #55 karlitos
    (05/12/18 21:39)

    Com pot aquest sr ser cap de govern si no s´entera de res.....!

    Respondre
  • #54 Sara
    (05/12/18 21:21)

    Els paisos amb un salari minim més elevat que Andorra també tenen un nivell de vida més car. 

    Respondre
  • #53 El PIB va bé....
    (05/12/18 19:38)

    Hi ha una cinquantena de famílies usuàries del banc d'aliments... l'arxipreste de les valls, mossèn Ramon Sàr­ries, ja fa anys que exposa que el 20% de la població esta al llindar de la pobresa, pero no passa res, el PIB d'Andorra va bé....

    Respondre
  • #52 angie
    (05/12/18 19:21)

    Bon dia a tothom: veig q finalment estem d'acord en manifestar-nos,lluitar..jà era hora!!.Per q no proposem un lloc per quedar,per exemple PLAÇA DEL POBLE,l'hora q vagi be a tothom??Passem missatge x wats..concentrent-mos,i actuem.Com es formen els partits politics??desde abaix,escoltant al poble,escollint una veu representativa i a per totes.No sabeu fins a quin punt estic de tanta hipocresia,"postureo",promeses de cara a les eleccions,i un cop guanyat el pertinent partit..RES DE RES..ni actuacions pels pensionistes,discapacitats,families en situació molt precària i Ministeri de Finançes donant l'esquena,personal deshuumanitzat (q bé es veu tot quan vius en un xalet i guanyes un salari astronòmic).
    Francament, no necessitem politics amb estudis d'arquitectura,dret,econòmiques, necessitem de gent de tu a tu, q realment es preocupi de la veritable situació actual i lluiti i alçi la veu. I si cal, traspolar la realitat a mitjans internacionals.
    Confio en q tots estigueu d'acord i actuem!

    Respondre
  • #51 Quin "peis"...
    (05/12/18 18:11)

    Enhorabona !! Per fi un estudi encertat.Andorra ;un "peis" de rics , el treballadors cada dia ho tenim més complicat! Ara que s'atancen les eleccions els polítics ja podeu omplir els programes de bones intecions... quina falsetat!! Ja fa anys qua vaig deixar de fer la carta als "reis"!! Cal viure al dia i procurar que no et fotin al carrer perquè fins i tot això ho tenim pelut.El meu cas : 1200€ desde fa més de 10 anys,ni IPC,ni cap paga,ni gratificacions, ni una MERDA!! I els amos tenen la barra de dirt-te que si no estàs content pots pasar la porta
    Però els seus fills , que curiosament treballen a para-publiques tenen increment salarial, paga doble, panera i el més trist és que t'ho restreguen per la cara... Colla d'explotadors, així ens va a la majoria.Aguantar perquè em de sobreVIURE ...

    Respondre
Veure’n més
60
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts