Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Potser que es fecin acords, de manera que els estrangers complissin presó als seus respectius paisos. Més barat que mantenir delinqüents estrangers a viure del momio i dmalmetre mes la sanitat publica
Respondre
es clar aquí es viu millor i inclos dintre de les nostres centre penitenciaris….!!! Tenen de tot i podem fer cursets, jugar al básquet, el bis a bis, tele i bon menjar que paguem tots amb els sous miserables que cobrem i els pisos molt caros que tenem que compartir amb mes gent.Afinal tindrem un partit com el VOX perque de Podem ja ho tenim..............
Respondre