Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Una vergonya que el PS jugui amb això ara...
Respondre
lluis va dir..
Es auténtica impudicia tractar de fer campanya amb un tema tan sensible.

Doncs ens hauria de fer vergonya tantes ongs i assosciacions per els "negritos de l'africa" i passar dels necessitats dels país! Potser que comencem per els que tenim al costat.
Respondre
lluis va dir..
Si-us-plau menys comentaris "populistes". Amb podem s?enfonsa el país...que vagin a Veneçuela i els hi ho explicarán. Quan un no es al poder es pot prometre l'oro i el moro. Menos lobos caperucita!!!

Quan s'acaba la legislatura se'n recorda dels joves. Menys mal que altres partits com PODEM tenen sempre els serveis socials com a principal tema a Andorra.
Respondre
Pere va dir..Una vergonya que el PS jugui amb això ara...
RespondreTípicament polític !! No foti cas !!