L’ultranacionalista finlandès Ilja Janitskin, que va ser extradit a l’abril d’Andorra al seu país d’origen, ha estat condemnat recentment a un any i deu mesos de presó i al pagament, conjuntament amb dos processats més, de 136.000 euros, per concepte de danys i perjudicis a diverses persones. La cort del districte d’Hèlsinki ha trobat Janitskin culpable de setze càrrecs criminals comesos a través de les pàgines web antiimmigrants MV-lethi i Uber Uutiset. El periodista d’extrema dreta ha estat condemnat per tres càrrecs de difamació agreujada, dos càrrecs d’incitació a l’odi contra un grup ètnic agreujats, tres càrrecs d’incompliment dels drets
lo cual confirma una vez mas q la libertad de expresion es solo para comunistas, homosexualistas, no confundir con homosexuales y todos aquellos q desean la destrucción de occidente, ya hace tiempo q cuando la prensa dice blanco, se q es negro y si dicen q es negro, es q es blanco. Eso si, del genocidio cristiano en Irak, ni una palabra, no sea q nos acusen de odio, q es el termino legal para impedir la libre expresion de los q no son comunistas, islamistas, homosexualistas y demas personal del nuevo orden mundial.
Respondre