Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Protesta a favor de la despenalització de l'avortament, avui
Clàudia CamposHem anat a la inauguració de la instal•lació commemorativa del 70è aniversari de la Declaració dels Drets Humans a reclamar la despenalització de l’avortament a Andorra. El dret de les dones al seu cos també és un dret humà #HearMeToo #avortarem pic.twitter.com/DrhYRVvAHr
— Stop Violències Andorra (@caterinayvonaSV) 4 de diciembre de 2018


Amb la foto, esta clar que comença la campanya
Respondre
Sovint no et deixen altra alternativa que les "operacions comando". El dret a l'avortament guanyarà per determinació, arguments, esperit de sacrifici i sentit de l'oportunitat. La meva admiració per stop Violències Andorra.
Respondre
Ara mateu-me a negatius, insults i rèpliques.... però això no són maneres de reclamar l'avortament, això és cridar l'atenció i faltar al respecte a un acte solemne. Jo mateix estic a favor de l'avortament, en els 3 supòsits mínims i en la ILE voluntària
Respondre
Ara mateu-me a negatius, insults i rèpliques.... però això no són maneres de reclamar l'avortament, això és cridar l'atenció i faltar al respecte a un acte solemne. Jo mateix estic a favor de l'avortament, en els 3 supòsits mínims i en la ILE voluntària
Respondre
PADRINAK Replicant tots i cadascun dels comentaris en: 3, 2, 1...
Respondre
I els drets del que ha de nèixer? A excepció del cas de violació, la mare ja va exercir la seva llibertat. En un món amb fàcil accès als anticonceptius i la píldora del dia després... Avortar no pot tractar-se com tallar-se el cabell o les ungles. I que els veïns ho permetin no els fa més moderns, ni millors.
Respondre