El director general de l’Oficina de les Nacions Unides a Ginebra, Michael Moller, considera que el debat sobre si cal o no despenalitzar l’avortament és un procés intern d’Andorra. En ser preguntat per la qüestió de la interrupció de l’embaràs, Moller va afirmar que “és un tema difícil”, i al mateix temps va explicar que “és responsabilitat de les societats resoldre-ho”. “Andorra ha de prendre aquesta decisió basada en els principis globals sobre els quals hem viscut en 70 anys”, va dir Moller, que ahir es va reunir amb el cap de Govern, Toni Martí; la ministra d’Afers Exteriors, Maria
Deixim temps per prendre totes les pastilles.88 exactament.I el complement alimentici.No comencin sense mi!
Respondre