Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Martina va dir..
Genial, Martina!

Per la seva part, Sr. Duró, escolti i reflexioni la valoració que el PS fa sobre l'avortament, la violació, els drets de la dona sobre el seu cos...
Respondre
un partit sense cap opció de governar es normal que prometi !!!!!!!! el problema es que 1+1 no fa tres i que els nostres governants dels darrers 20 anys tan sols han anat darrere el vots, que diria el sr Duró si el govern proposes que els diners del contracte de fabricants i colliters de tabac anés destinat a la gent gran!!!!!!!! personalment penso que seria una gran proposta.
Respondre
Heu parlat de l'avortament en cas de violació?
Respondre
Molt prometre i després...
Respondre
Oportunisme polític, postveritat i populisme, tot això batejat amb la retòrica política de sempre fa de l'oposició un còctel molt perillós.
Respondre