Els doctors Miralbell i Casals, que dirigeixen aquest servei a la Teknon i a la Quirón, i l’institut Imor han mostrat la predisposició
Els despatxos d’arquitectura Arteks, TAIT SAU i PMMT, liderats per Gerard Veciana i Elisabet Faura, Lluís Ginjaume i Maximià Torruella, han guanyat el concurs d’idees del futur centre de radioteràpia i ja tenen l’encàrrec del Govern de tirar endavant el projecte executiu. És el primer pas per a la construcció del servei, per a la qual el Govern ha previst ja una partida en el pressupost del 2019. L’altra qüestió a resoldre és la de la gestió. El ministre de Salut, Carles Álvarez Marfany, va recordar que hi està treballant una comissió i que totes les alternatives estan obertes: des
-
#4 Saber dir que no quan toca.
(30/11/18 20:25)
-
#3 Aberrant!
(30/11/18 20:15)
-
#2 Higea
(30/11/18 13:57)
-
#1 Ciutadana
(30/11/18 10:28)
Senyors, en un moment en què perilla la continuïtat del sistema sanitari, donar llum verda a aquest projecte, es com a minim una temeritat. Als d'Assandca que tot el dia pidolen, malgrat tenir incomprensiblement, el cent per cent (només per l'etiqueta) , potser que es comencin a rascar la pròpia butxaca i pensar una mica més solidàriament en tota la resta de malalts que també necessiten assistència. I als polítics menys gestos de campanya electoral, que costen milions d'euros sense tenir en compte les consequencies desastroses
Respondre