Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


n'hi han més dels que us penseu.
molts hem de sortir fora per no ser discriminats aquí a casa.
som persones i mereixem viure al igual que altres persones amb
altres malalties.
feu campanyes de respecte, tolerància... que anem molt mancats
algun mes va dir..n'hi han més dels que us penseu.
Respondremolts hem de sortir fora per no ser discriminats aquí a casa.
som persones i mereixem viure al igual que altres persones amb
altres malalties.
feu campanyes de respecte, tolerància... que anem molt mancats
Disculpa, pero no crec que es discrimini a ningú per tenir Aquesta o cap altra malaltia. Ara bè molts la tenen per saltar-se totes les normes de prudència i fer "jocs" escabrosos i després que tothom els pagui les conseqüències, i consti que parlo amb coneixement de causa i no per cap prejudici estúpid.