El secretari d’Estat de les Comunitats Portugueses, José Luis Carneiro, ha assegurat que la recuperació de l’oficina consular a Andorra és una qüestió que està sobre la taula. En declaracions recollides per l’agència Lusa, Carneiro va anunciar una reunió del cònsol general lusità a Barcelona amb representants de la comunitat resident al Principat. Carneiro va explicar que el diàleg ha estat freqüent els darrers temps i que a partir d’aquestes converses es prendrà una decisió. “Esperarem aquesta avaluació i aquest diàleg que es portarà a terme pel cònsol general a Barcelona i també l’opinió de l’ambaixador de Portugal a Madrid”,