Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Venint de la Hispano no em sembla cap disbarat. Es el segon atropellament en 10 dies. Només cal veure com tenen els busos...
Respondre
"Si en lloc d'un ancià hagués estat un jove segurament no s'hauria fet tant mal" i " si hagués passat un segon abans o després el conductor l'hauria vist pel retrovisor". jo diria que un cop al cap amb un retrovisor no entén d'edats. Senyors...per veure'l pel retrovisor, hauria d'haver passat pel darrera del bus. Potser que assumeixin millor la seva responsabilitat.
Respondre
Caminar pels carrers d'Andorra s'ha convertit en un perill per a la integritat física, el protagonista absolut de la nostra Vall és a l'automòbil, relegant a les persones a un segon pla.
Respondre
JS va dir..
Ole tu !! Si senyor, aixó que ho digui un conductor que no és del pais, hes pot entendre pero un conductor " profesional" d'un autobús urbá, no hes pot escusar en que no conéix la zona.

comentari molt desafortunat de l'empresa del bus.Sembla que la culpa va esser del padrí per creuar en un pas de vianants. I si la persona en qüestió medis 1,40 m segurament tampoc l'hauries tocat, i com diu el padrí "un pas més i no em toca". Si sabeu que el pas de vianants en qüestió es problemàtic, vigileu més.
Si los conductores hicieran los descansos que hay que hacer esto no pasaria.
Respondre