x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
societat

El preu mitjà del lloguer d'un pis al Principat és de 563 euros al mes

Els nous estudis d’Estadística situen el cost del metre quadrat entre els 6,80 euros i els 7,10 euros
La Comissió Nacional de l’Habitatge va mantenir ahir la seva segona reunió per analitzar la problemàtica dels preus dels lloguers. Durant la trobada, el coordinador del departament d’Estadística, Enric Ripoll, va presentar les dades d’un nou estudi sobre l’habitatge, realitzat en base a l’índex de preus de consum i a l’enquesta de pressupostos familiars. D’aquesta manera, Ripoll va indicar que el preu mitjà del lloguer d’un pis al Principat se situa entre els 539,54 euros i els 587,30 euros. És a dir, en els 563 euros. Una xifra que representa un augment d’entre el 0,2% i el 0,6% respecte de
  • #19 lluis
    (28/11/18 14:22)

    Solució: salari mínim igual que a França (1.400 euros). Forquilla de preus màxim i mínim en el lloguers...

    Respondre
  • #18 mentida
    (28/11/18 14:00)

    M E N T I D A

    Respondre
  • #17 jajaja
    (28/11/18 13:10)

    Pregunta????


    Perquè us cregueu el salari mitja dels funcionaris i el del lloguer no? S'ha fet de la manera, enganyant sempre al ciutadà.

    Respondre
  • #16 Vergonya de govern!!!!!!
    (28/11/18 12:37)

    A veure si marxeu ja que no serviu a res. A mes ens representeu vosaltres sino en teniu ni idea de res INCOMPETENS!!!! i ara encapçalara a mes el espot...... bufffff DA tanqueu portes ja agafeuvos les manetes tots i foteu el camp del pais !!!! os esteu rien dels ciutadans. Hauriem de fer com els nostres veiens francesos i comença a sortir al carrer!!!!

    Respondre
  • #15 laures
    (28/11/18 11:13)

    espereu que d'aquí una dies ens surt l'informe que determina quants diners necessita una persona per viure a Andorra en funció del nivell de vida.

    jajaajajajajajajajajajajjajajajajaajjajaajjajjajajaajjajaajjajaja agafeus-se fort!!!!! q arriben els sants inocents!!!

    apostes??

    jo dic q amb 600 euros anemmmmm sobraós!!!

    Respondre
  • #14 L'últim que apagui la llum ....
    (28/11/18 11:11)

    Aquestes lamentables declaracions demostren que la Comissió Nacional de l'Habitatge no té ni idea de la realitat de Andorra, viu en un altre realitat utópica.

    Respondre
  • #13 The End
    (28/11/18 10:57)

    El “GOVERN” dels MILLORS !!! Com diu la dira : Se'ns pixen a sobre i diuen que plou !!! Dimissió !!! 
    Quan veig els consellers al consell general com titelles, que sols es representant a ells mateixos sento tanta tanta vergonya d Andorra.

    Respondre
  • #12 Andorra?
    (28/11/18 10:26)

    Preu mig del lloguer a Andorra ? Si, potser a Andorra (Teruel)...

    Respondre
  • #11 Johnny
    (28/11/18 10:11)

    Suposo que aquesta rucada tindra consequencies en forma de sanció. En qualsevol cas, si els lloguers efectivament fossin així, llavors els sous tan macos del personal de relació especial (a dit) no necessiten ser tan elevats, oi?

    Respondre
  • #10 Realitat paralel·la
    (28/11/18 09:46)

    Toni va dir..
    Aquest és un comentari que desprén un "tufillo" racista que tela. Els "d'aqui" que no són res més que els quatre endollats i mediocres intel·lectuals que ens governen, no la població andorrana en general que segurament ho faria molt millor que aquests personatges, han sigut els que han "manipulat" de certa manera aquesta estadística que és de vergonya aliena.
    Caldria ser més autocrítics amb la gent "d'aqui" que ens ha portat al desastre i que no tenen solucions per a aquesta problemàtica. Encara recordo l'altre dia el Sr. Esteve Vidal compartint un article en relació amb les oportunitats d'inversió immobiliària a Andorra. És el que volen aquesta gent que ens governa però que es troba molt allunyada del ciutadà comú, ser Monaco però sense els sous de Monaco. Simplement patètic.

    Respondre
Veure’n més
19
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts