x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
administració

Joan Torra diu que cap funcionari ha comès irregularitats en la mútua

Joan Torra, com a un dels representants dels sindicats de la funció pública, va assegurar ahir que cap dels treballadors de l’adminstració ha comès irregularitats i que el problema en la mútua prové de la falta d’enteniment entre Govern i la CASS. Així denuncia que el mes d’abril passat un error de coordinació va provocar que els funcioanris que estaven de baixa cobressin de les dues institucions.
Torra va indicar que en la reunió de dilluns passat de la comissió no es va oposar al fet que se li lliurin al sindicat de la policia les dades dels membres del cos
  • #8 lola
    (28/11/18 13:35)

    Pero bueno!!!! cobrar 2 cops no es un delicte?? no fotis home mare meva quina rucada acabes de dir senyor.....
    que tornin el cuartos i punto!!!

    Respondre
  • #7 JAJAJA
    (28/11/18 13:01)

    Impressionant!!!!! Torra dedicat a apagar focs si pots i si no a la cria de canaris, gent com tu son els qui destrossen la credibilitat dels funcionaris.

    Respondre
  • #6 Miquel
    (28/11/18 10:56)

    Si ni la mútua ni els sindicats no ho posen a la batllia, haurem de ser els mateixos afectats (els socis de la mútua) qui ho haurem de fer? Lamentable.

    Respondre
  • #5 Pregunta
    (28/11/18 10:03)

    Una pregunta, igual tot això ha estat intencionat, jugar al despiste en época de campanya política per tenir distreta a la població amb un nou capítol de la telenovela: "Els funcionaris d'Andorra, la lacra de la societat andorrana", capítol 2.680.

    Respondre
  • #4 ????
    (28/11/18 10:00)

    No entenc res, ho sento sóc tontet, ahir els volia portar a la Batllia i avui no han comes cap irregularitat????. Salvame de Luxe, continua el culebrón.

    Respondre
  • #3 raul
    (28/11/18 08:30)

    Impresionant....ara es normal cobrar doble i no dir res........clar que si, 
    Que no m'haguesin ingresat res!!!! La culpa es de qui ho ingresa!!!!
    Jua jua.
    Ara reclameu!!! Que els doners ja estan mes que gastats!!!

    Respondre
  • #2 Isa
    (28/11/18 07:46)

    Ja veig que els de DA no són els únics que menteixen. Es cert que al mes d'abril va haver un error per part de la CASS i tots els funcionaris que estaven de baixa van cobrar de la CASS i de la mútua, però durant anys alguns funcionaris van signar dos documents un per cobrar de la mútua i un per cobrar de la CASS amb tota la intenció de defraudar, altres estaven donats d'alta per la CASS i no es van incorporar al treball i, a més, van continuar cobrant la mútua.

    Respondre
  • #1 OBS
    (28/11/18 06:41)

    COBRAR DOS COPS NO ÉS IRREGULARITAT ? 

    Respondre
8
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts