x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Administració

Joan Torra insta a portar a la Batllia els funcionaris que van cobrar doble

El representant sindical ho va demanar a la reunió però els altres membres s’hi van oposar
Joan Torra, president de l’Associació de Bombers d’Andorra (ABA) i representant de la plataforma sindical a la comissió de la mútua, va demanar portar a la Batllia els funcionaris de baixa que van cobrar de més i que encara no han retornat els diners, segons fonts de la mútua, afegint-se així a la petició que va fer amb anterioritat el sindicat de policía. Va expressar-ho durant la primera reunió que va celebrar la comissió de la mútua des que es produïssin els desacords a la plataforma sindical. No obstant això, els altres membres de la comissió es van oposar a
  • #11 carlo
    (27/11/18 18:39)

    A veure Srs. que encara no us heu enterat, aixo es una mutua privada creada pels funcionaris, que ells aporten un percentatge mensual del seu salari per pagar-se el 100 % de les baixes. Mentres tots nosaltres discutim aqui, hi han d´altres temes que amb aquesta cortina de fum passen desapercebuts. Aixins que els que tenen que decidir com actuar son aquests socis de la mutua no nosaltres. Ja que es un tema privat d´ells.

    Respondre
  • #10 Al carrer i a tornar el robat
    (27/11/18 14:51)

    Si tan bons polítics sou teniu de posar aquesta gentusa al carrer , i si teniu que canvia la llei doncs la canvieu, com és pot robar i encara mantenir el lloc de treball, això és de traca

    Respondre
  • #9 Funcionari emprenyat
    (27/11/18 14:21)

    Totalment d'acord, retorn immediat dels diners i responsabilitats disciplinàries o penals, si se'n deriven. I els contribuents de la mútua poder saber qui són.

    Respondre
  • #8 Jo
    (27/11/18 12:24)

    Que retornin els calers,i que els fotin fora de govern,hi ha moltíssima gent preparada amb estudis superiors que poden trebaillar,i en camvi ho tenen imposible trebailla a govern sinó tenen padrins !!

    Respondre
  • #7 un d'aqui
    (27/11/18 12:16)

    Miquel va dir..
    A més de tot aixó s'ha de publicar amb noms i cognoms qui son tots aquests funcionaris al BOPA.

    Respondre
  • #6 Solament!
    (27/11/18 09:54)

    I als que van cobrar, es van adonar i no ho han retornat fins que els hi han demanat que? Aquests son diferents?

    Respondre
  • #5 Mala fe???
    (27/11/18 09:02)

    Ni mala fe ni res, a la presó i a retornar-ho tot i amb interessos. Sóc funcionari i treballo cada dia, i amb els meus diners han viscut com a reis i sense treballar, i ara no passa res????, i a sobre tornen al seu lloc???. Una vergonya tot plegat. Després tots els funcionaris passen per igual, així tenim la reputació que tenim per uns quants galtes.

    Respondre
  • #4 Anna
    (27/11/18 08:47)

  • #3 Miquel
    (27/11/18 08:32)

    Molt bé, és el que s'ha de fer.

    Respondre
  • #2 Marc
    (27/11/18 07:13)

    Tot el mi suport joan. Que la justícia dictamini si hi ha mala fe. I si n'hi ha sanció al canto

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts