La plantilla d’urgències del SAAS tindrà un dispositiu de personal més gran a partir de Nadal, que juntament amb les darreres incorporacions, ha tranquil·litzat els treballadors i no es preveuen les mateixes tensions que hi va haver l’any passat, tal com ho deia el cap de servei en funcions del Servei d’Urgències i del SUM, el Dr. Marcos Gutiérrez. “Tindrem més efectius a urgències i això implica que l’assistència extrahospitalària quedarà coberta i a dins hi tindrem més professionals. Per Nadal es posarà en marxa aquest pla i intentarem que augmentin els reforços dins del servei” i afegia que “la