.
Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Gil va dir..
D'acord amb vostè. Ara tot son "estrategies" de marketing barato, però es el que "Ven"entre els comerciants d'Andorra. La sopa d'all fa segles que està inventada: Correcció , honestedat, coneixament, educació i venedors ben tractats... encara queda queda massa comerciant explotador (se de que parlo), axó sí amb honroses excepcions. Quan es dona el bon tracte (com hi han empreses que si que fan es nota de dos hores lluny) tambè es dona el cas de empleats que no corresponen , tot s'ha de dir, però son l'excepció. Amb la crisi patida ha quedat retratada molta gent que va de "super" i son uns/es miserables.
Potser hauríem de començar la casa pels fonaments no? No tenim venedors que sàpiguen idiomes, ni estan capacitats, tampoc tenen aptituds perquè se'ls paga poc .... només se'ls capacita per utilitzar la picaresca, no per satisfer les necessitats del client. Emocionar al client és un pegat per tapar l'autèntic problema.
RespondreLa millor manera d'emocionar el client és ser amable, estar per ell, conèixer el producte que es ven i no ser empalagós volen vendre si o si... Res de nou sota la capa del cel...
Respondre
Si us plau! Si una bona part d'aquests "professionals" del comerç no saben ni parlar correctament ni el català (llengua oficial del país, però molt sovint sembla que no ho sigui!), ni francès, ni anglès etc Com vols "emocionar" si no saps ni parlar!!!!!
RespondreSí s'hauria de començar pels fonaments...
Patètic tot plegat.