x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Reportatge

Emocionar el client

La segona edició del curs per a professionals del comerç forma els agents del sector per a millorar l’experiència dels compradors als punts de venda.
El canvi del comportament del client és un dels problemes que han d’afrontar els comerços del Principat. Per a formar tots els agents del sector en aquest aspecte la Cambra de Comerç i els ministeris d’Educació i el d’Economia han dut a terme la segona edició del curs per a professionals del comerç. “És bàsicament aprendre de les emocions del client”, afirma la professora del curs, Isabel Martín.
En total, 20 persones de diferents comerços i perfils professionals participen en un curs en el qual es duen a terme simulacions pràctiques de situacions reals apel·lant a l’emoció. “Establim el procediment de
  • #4 Paula
    (09/11/18 21:51)

    Si us plau! Si una bona part d'aquests "professionals" del comerç no saben ni parlar correctament ni el català (llengua oficial del país, però molt sovint sembla que no ho sigui!), ni francès, ni anglès etc Com vols "emocionar" si no saps ni parlar!!!!!
    Sí s'hauria de començar pels fonaments...
    Patètic tot plegat.

    Respondre
  • #3 ciutadana
    (09/11/18 17:17)

    Gil va dir..
    D'acord amb vostè. Ara tot son "estrategies" de marketing barato, però es el que "Ven"entre els comerciants d'Andorra. La sopa d'all fa segles que està inventada: Correcció , honestedat, coneixament, educació i venedors ben tractats... encara queda queda massa comerciant explotador (se de que parlo), axó sí amb honroses excepcions. Quan es dona el bon tracte (com hi han empreses que si que fan es nota de dos hores lluny) tambè es dona el cas de empleats que no corresponen , tot s'ha de dir, però son l'excepció. Amb la crisi patida ha quedat retratada molta gent que va de "super" i son uns/es miserables.

    Respondre
  • #2 Gil
    (09/11/18 12:08)

    Potser hauríem de començar la casa pels fonaments no? No tenim venedors que sàpiguen idiomes, ni estan capacitats, tampoc tenen aptituds perquè se'ls paga poc .... només se'ls capacita per utilitzar la picaresca, no per satisfer les necessitats del client. Emocionar al client és un pegat per tapar l'autèntic problema.

    Respondre
  • #1 Ciutadana
    (09/11/18 10:36)

    La millor manera d'emocionar el client és ser amable, estar per ell, conèixer el producte que es ven i no ser empalagós volen vendre si o si... Res de nou sota la capa del cel...

    Respondre
4
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477