x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
política

Josep Pintat admet que serà difícil arribar a un pacte electoral amb DA

El polític lauredià afirma que les converses són inexistents i que cadascú “fa el seu camí”
El possible pacte electoral entre DA i Unió Laurediana (UL) i els consellers independents de la Massana s’allunya. El president del grup parlamentari mixt, Josep Pintat, va admetre ahir que serà “difícil” anar de bracet amb el partit taronja, malgrat que en un principi s’havia arribat a especular amb aquesta opció i, de fet, s’havien produït reunions entre les formacions per estudiar aquesta possibilitat.
“No hi ha converses i no hi ha pacte i, per tant, tothom fa el seu camí i a partir d’aquí ja ho veurem”, va afirmar Pintat durant els actes de celebració del dia de Meritxell. El
  • #12 canya al mono
    (09/09/18 19:19)

    Perquè té que fer un pacte UL sent la força guanyadora, no tenint encara a ningú enfront i si hi ha algú, per ells quants més seguint millor, es guanya segur. De moment ningú s'ha pronunciat ni DA, ni PS, ni SDP, ni Liberals, ni LC. Crec que facin el que facin tots plegats, la victòria es garantia d'UL, solament tenen que esperar i passar el temps... Ni tant sols volen anar amb els de la Massana. Sembla que van sobrats de vots, idees,programa i gent.

    Respondre
  • #11 Pere
    (09/09/18 18:40)

    Seria indigne, amoral i mesquí fer tractes amb qui t'ha espatllat el negoci. DA és la representació política a Andorra de la UE.

    Respondre
  • #10 dificil gens
    (09/09/18 15:50)

    memoria va dir..
    gens difícil, l'altra vegada eran tres de DA i nou d'UL, ara es pot fer ...... el segon suplent de DA i tres d'UL, i tots i totes contentes......ja ja ja

    Respondre
  • #9 ul al consell
    (09/09/18 14:27)

    nomes espot fer una llista parroquial al consell, hi aquesta será de UL, els demes veuran pasar les campanes.....
    UL al consell i UL al comu, De voluntaris per anar a les llistes ja en tenen prou.... doncs vinga.... sols i ha guanyar

    Respondre
  • #8 memoria
    (09/09/18 14:23)

    No es va fer ja un pacte al comu amb UL+DA que estaba a primera linia Gil-Torrentalle i va anar com va anar....Si ara en voleu fer un altre al consell general no se com sortira i quin candidats hi voldran anar...... ja veurem

    Respondre
  • #7 Negar-se a l'autocrítica.
    (09/09/18 13:50)

    Hi haurà pacte per a la llista territorial entre DA i UL a Sant Julià. Les negociacions portaran el gendre (com tu dius) al segon o tercer lloc de la llista Nacional. Sortirà elegit, clar. Aquest senyor no té futur dintre de l'àmbit de la parròquia, ja que els lauredians estan molt molestos que l'actual cap de l'oposició al comú no accepti que ha estat part important de la Naturlandia de Josep Pintat i Montserrat Gil. Ho sento, corb: hi ha gendre per a anys.

    Respondre
  • #6 El Corb
    (09/09/18 09:26)

    El senyor Pintat ja no en vol sentir parlar mes ningú. Siguin de dreta o d'esquerra, els de Sant Julià no el volem veure mes enlloc, ni el gendre. Ha tingut la seva oportunitat i ens ha abocat a la ruina. Sang nova!

    Respondre
  • #5 VDM
    (09/09/18 08:52)

    La política de partits està matant Andorra i fa perdre les arrels !! Estem fent front a ideologies. Els polítics, avui dia, son ninots qui vinculen ideologies de partits i s'amaguen darrera ! Per aquesta raó no tenen carisma ! 

    Respondre
  • #4 Judit
    (09/09/18 08:18)

    DA preferiria una UL sense Josep Pintat. Segur. Com a polític, el Sr. Pintat manca de carisma, i la seva obra màxima, Naturlandia, asfixia l'economia del comú lauredià, sense haver aconseguit, a més, cap dels beneficis que l'ecoparc i el tancat d'animals havien de portar al comerç, els hotels, la restauració... de la parròquia.

    Respondre
  • #3 Andorra
    (09/09/18 08:08)

    En hora bona, una alternativa seriosa I de maneres de fer diferents. Constructiva I visio d'estat. Aixo es el que cal.
    Endavant sr. Pintat...

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts