x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Política

L'A i PS pacten la llista unitària per a les territorials a Encamp i Escaldes

Amadeu Rossell afirma que només s’ha concretat l’acord i que encara queden per saber els noms que la integraran
Liberals d’Andorra va anunciar ahir que ha arribat a un acord amb el PS a les parròquies d’Escaldes-Engordany i d’Encamp per formar la llista territorial que intenti desbancar DA a les pròximes eleccions generals. Amadeu Rossell, secretari general de L’A, va restar transcendència al fet, “ja que és pel que hem estat treballant”, i ara se centra en la resta de parròquies. “Ja en tenim dues i crec que la tercera podria ser Andorra la Vella. També confio en una quarta, però encara no la puc avançar”, va apuntar. De moment l’acord a Escaldes i Encamp no anuncia res més
  • #13 Pepe
    (03/08/18 23:43)

    Mientras no se permita doble nacionalidad, todo esto sera un teatrillo. ¿cuantas personas viven y cuantas votan? Y de las q votan ¿cuantas son funcionarios o dependen del dinero publico? Claro q los q pueden votar pero no quieren renunciar a su pasaporte podran hacerse del pais y votar a una opcion q mandara este semi feudalismo ha hacer puñetas. Soñar es gratis.

    Respondre
  • #12 Mjaroria absoluta d totes maneres,
    (03/08/18 18:36)

  • #11 Carme
    (03/08/18 14:18)

    Seria interessant saber quants d'aquests que critiquen el “pacte” parlen en coneixement de causa, havent llegit els punts consensuats entre els dos partits. Son tan lògics i de sentit comú que de conèixer-los només els rucs que van darrera una carrota no els respectarien i criticarien absurdament. De fet en llegir la majoria de comentaris em sembla que provenen d'aquests de les carrotes o dels que els segueixen sense mes.

    Respondre
  • #10 I q més!!!
    (03/08/18 13:08)

    Aquest pacte seria útil pel país si els dos partits hagessin fet un programa nacional conjunt, una llista nacional conjunta i set territorials conjuntes. Amb aquest pacte hi hauran parroquies on defensaran junts una candidatura i en altres q es criticaran x obtindre vots a fovor de la seva candidatura només, lo mateix q passarà ala nacional. Programes oposats i candidatures oposades... Em sembla q ens prenen als electors x grups... I si us plau prou de victimisme amb el sisitema electoral xq igualment perdrieu i les parroquies petites perdrien molta atenció. Aqui a Andorra amb tot és essencial q hi hagi un equilibri entre territori i població, i les nostres institucions no poden donar l'esquena a aquesta realitat.

    Respondre
  • #9 se us veu
    (03/08/18 11:49)

    Si realment el pacte fos per treure DA de la majoria tenint més representació, per què el PS no ha volgut pactar amb SDP? Està clar que és el pacte de la cadira! un per Liberals i un per PS, més fàcil impossible. Crec que és vital fer fora a DA, però amb més ètica senyors.

    Respondre
  • #8 dand
    (03/08/18 11:31)

    doncs feu tots un pacte per cambiar la llei electoral , guanyeu i torneu a convocar eleccions sense dilaciò!!!!!!! es la unica manera de tindre un consell representatiu

    Respondre
  • #7 Què???
    (03/08/18 10:59)

    Si el pacte PS + Liberals us molesta tan, em podeu definir què ha sigut per vosaltres les dues legislatures de DA?? Per a mí ha estat un despropòsit!!! Feu una compilació dels "grans èxits" de DA i a veure què us sembla. Fora DA ja!!!

    Respondre
  • #6 Miquel Angel
    (03/08/18 10:49)

    És penós que no es vulgui entendre o no es vulgui veure què és aquest pacte realment. No consisteix en agafar una cadira, sortir en la foto, trempar amb “l'eròtica del poder”... És tan sols trencar una majoria absoluta que ens ha portat 8 anys de tortura i abusos! O us penseu que havent-hi pluralitat al Consell s'haguessin pogut fer les animalades que hem vist durant aquests anys? Majoria absoluta = poder il·limitat. Això es tradueix en abusos sense control ni represàlies.
    Bravo LdA i PS! Teniu el meu vot.

    Respondre
  • #5 Pere
    (03/08/18 10:04)

    Juguen i ens manipulen com volen. No hauria d'anar a votar ningú, ens prenen per rucs!.

    Respondre
  • #4 Josep Maria
    (03/08/18 09:46)

    Que la ciutadania castigui amb l'abstenció electoral aquesta cursa obscena pels quatre anys de seure a la cadira; pels quatre anys d'anar cobrant i anar sortint a la foto; pels quatre anys d'anar tirant d'eròtica del poder...

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts