x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra la Vella

Ferit lleument un ciclista en un accident a la capital

Actualitzada 02/08/2018 a les 06:44
Un ciclista resident va resultar ferit lleument ahir pels volts de les 9 hores en un accident amb un vehicle al car­rer Prat de la Creu de la capital. La víctima, de 43 anys, va ser traslladat a l’hospital de Meritxell, on va rebre l’alta a les poques hores amb un traumatisme bucal.
Etiquetes
  • #21 Ciclista i conductor
    (02/08/18 22:30)

    D'acord amb uns i altres, només hi ha 1 problema de veritat: molta gent que no respecta, ni a la resta, ni normes ni res. I tant es si van en bici o cotxe. La resta a patir i emprenyats... que trist.

    Respondre
  • #20 De que aneu???
    (02/08/18 19:57)

    Ara el que es porta es conduir mirant la pantalla del mobil en comptes de la carretera...
    Per cert normalment els ciclistes solitaris son els més respectuosos, els que van de dos en dos ho fan per fer petar la xerradeta i aparentar que son gent esportista, despres ja venen els "xuletes" del Tour, que cuan mes son més prepotents es tornen...

    Respondre
  • #19 D.M.
    (02/08/18 17:31)

    Soc vianant, ciclista, conduixo moto i cotxe. El problema no son els ciclistes, el problema es el civisme. Ah, i crec que Andorra es l'unic país on hi ha persones que creuen que no hi hauria d'haver bicicletes en les carreteres. Mara meva...

    Respondre
  • #18 Arpin
    (02/08/18 17:25)

    La cosa va a pitjor. I pregunto, no serà més perillós anar al volant d'una màquina de més d'una tona de pes i que pot agafar velocitats considerables, manipulant el mòbil, no posant intermitents, sense respectar els límits de velocitat, aparcant a voreres i altres zones per a vianants, que no pujat a una màquina de com a molt 15 kg i que es mou amb l'esforç físic d'una persona?. O és que al portar assegurança, matrícula, llums, clàxon, tub d'escapament i aire condicionat ja fa millor persona al seu usuari. Diria que caldria una mica més de reflexió al dir segons quines coses, sobretot als que parles de morts i falsos culpables.

    Respondre
  • #17 Joanet
    (02/08/18 17:21)

  • #16 Les normes són per a tots
    (02/08/18 16:35)

    M'entra pànic quan condueixo el meu vehicle i veig un ciclista devant meu !! Tinc la sensació que ben pocs ciclistes respecten les normes de circulació....i quan pedalen en grup no en parlem.

    Respondre
  • #15 Arpin
    (02/08/18 16:10)

    És sorprenent la preclaretat que tenen alguns, es parla d'un accident i ja es culpabilitza a una de les parts sense cap element de judici, que casualment és la part més dèbil. Em sembla preocupant aquesta tendència de culpabilitzar al més dèbil sense cap mena de proba objectiva, només basant-se en prejudicis. Els que anem amb bicicleta tenim el mateix dret a utilitzar les carreteres i carrers que els conductors. És lamentable que criminalitzem als ciclistes quan la major part d'accidents estan provocats pels vehicles a motor, infinitament més perillosos, i això no és cap opinió, és un fet. S'ha de tenir una visió molt selectiva de la realitat viària del nostre país per dir aquestes coses, per això som el país on s'utilitza més el cotxe amb tot el que representa de negatiu per a la nostra qualitat de vida. Trist i desesperançador.

    Respondre
  • #14 Jep
    (02/08/18 15:10)

    Mariano va dir..
    Per aquest motiu els ciclistes no agafaran mai un carril segregat per ells, per voreres o Passejos, ells només volen fer esport per la carretera. El que agafa la bicicleta per anar a treballar, ja té cura de respectar als demés i aprofitar tots els carrils que els hi facilitin. Crec que em compraré un cavall i em dedicaré a fer hípica per l'avinguda Tarragona, Salou i centre de Sant Júlia. També tinc dret, no? 

    Respondre
  • #13 Dani
    (02/08/18 14:54)

    Crec que les carreteres són una infraestructura de transport i comunicació, i no per a assumptes esportives o lúdiques personals (excepte esdeveniments excepcionals). Auguro infinitat d'accidents i desgraciadament morts per aquesta pràctica tercermundista independentment de les precaucions que es prenguin.

    Respondre
  • #12 Narcisos
    (02/08/18 14:44)

    Si t'agrada exhibir-te, ets vanitós, hedonista i tens la necessitat de ser acceptat en un grup de "atletes" tan narcisos com tu, només has de comprar-te una bici i pensar que ets l'únic que va per la carretera.

    Respondre
Veure’n més
21
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts