x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
TRANSPORT

La prohibició dels busos per Meritxell “podria reduir el nombre d'usuaris”

La Cooperativa Interurbana lamenta no haver estat consultats pel comú de Conxita Marsol
La decisió del comú d’Andorra la Vella de prohibir la circulació d’autobusos de grans dimensions per la part alta de l’avinguda Meritxell “generarà dificultats per als usuaris d’aquesta zona”. Així ho considera el president de la Cooperativa Interurbana, Gabriel Dallerès, que adverteix que alguns clients podrien deixar d’utilitzar el transport públic per l’allunyament de les parades del seu recor­regut habitual, atès que amb el futur canvi de circulació els busos seran desviats de manera permanent al carrer Prat de la Creu.
En aquest sentit, Dallerès explica que “la clientela captiva no té més solució que adaptar-se a la nova situació”, si
  • #9 lluis
    (30/07/18 17:06)

    Fora els busos contaminants. Apostar pels tramvies elèctrics.

    Respondre
  • #8 Ciutadana
    (30/07/18 16:07)

    Si els busos fossin tipus clípol i no gegants impropis d'un país de muntanya, no faria falta reduir el pas pels Carrers cèntrics. El futur pràctic i sostenible del transport públic passa per microbusos elèctrics, cada 10-15min.... transit resolt, optimitzat i més eficaç i eficient. Interesa??? (Mentrestant es llencen millions amb ximpleries!!!

    Respondre
  • #7 desastrosament malament
    (30/07/18 15:06)

    Si home tot per el turisme i als que viuen a l'avinguda Meritxell que'ls hi donguin, potser es una manca de previsió o un tema d'incoherencia de les que están manan al Comu, potser es que viuen del glamour del lecturas i de la Hola o potser que no toquen de peus a terra, volen medalles ja.

    Respondre
  • #6 Carles campolongo
    (30/07/18 13:20)

    Si, imagino que per no agafar l'ascensor la gent deixarà l'autobus i agafarà el cotxe. Parlo irònicament, és clar.

    Respondre
  • #5 Canvi de Sistema
    (30/07/18 13:20)

    No se perque protestem si ningu agafem el Bus Clipol, a no ser que sigui per obligació, cotxe al mecanic,... el servei es CAR, molt Car, baixa d'Encamp a Santa Coloma no pot valdre 3,60, es un robo, aixo con puja a Canillo de Andorra es Car, o a Arinsal,... amb el preu d un billet 1,80 la tindria que poder cambiar de Bus per la mateixa Zona, no pots oagar 2 cops per baixa de la Massana a la Renault de Santa Coloma es un abus, una vergonays, Sr Dalleres facin algo amb el preu dels billets, que la gent per una mateixa zona es pugui moure sense torna a pagar, que en Hirari escolar et puguis sentar, no es logic agafa el bus a les 08h mati ple de nens, o baixa a les 17h i esta de peu, crits,... el servei es una M gran.

    Respondre
  • #4 Gràcies
    (30/07/18 13:19)

  • #3 Smart country
    (30/07/18 11:54)

    Ara que prohibeixin també les bicicletes i patinets com a vivand. I un carril exclusiu per porshe cayenne,range, i altres 4x4 perque poguem lluir fum i testosterona.

    Respondre
  • #2 Co2
    (30/07/18 09:07)

    És claríssim, és precisament el que es pretén, fomentar l'ús del cotxe ja que el combustible està gravat en impostos.

    Respondre
  • #1 Double Croche
    (30/07/18 07:36)

    C'est d'une évidence enfantine ! 

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477