x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Política

Descarrega assisteix a Guatemala a una reunió dels ministres de la Funció Pública

La reunió servirà per preparar l’agenda de la cimera iberoamericana del mes de novembre
La ministra de Funció Pública i Reforma de l’Administració, Eva Descarrega, va participar ahir en la XVIII Conferència Iberoamericana de Ministres de la Funció Pública i Reforma de l’Estat que es celebra fins avui a Guatemala. La trobada ha comptat amb la representació dels 22 països de l’organització i servirà com a preparació de l’agenda de reunions de la XXVI Cimera Iberoamericana de caps d’Estat i de Govern que es farà al mateix país el mes de novembre. La reunió va girar sobre tres eixos principals: la reforma de l’Administració pública iberoamericana per a encarar els objectius de desenvolupament sostenible
  • #10 Venuts......!
    (27/07/18 16:29)

    Els nostres polítics al servei del Nou Ordre Mundial, banyant-se en diners europeu, venuts .....!

    Respondre
  • #9 full
    (27/07/18 15:54)

    El premi per fer-ho tant bé amb els funcionaris.Els funcionaris som una colla de venuts.

    Respondre
  • #8 eppp
    (27/07/18 14:50)

    Riure per no plorar va dir..
    Què la assessora tambè ha viatjat però això noho han dit .... vull que els Liberals facin una pregunta al Consell... ens poden ensenyar alguna cosa de funció pública els sudamericans (amb tot el carinyo i respecte del món) a part de la corrupció coneguda arreu!!

    Respondre
  • #7 Meri
    (27/07/18 12:45)

    Diu que va a preparar l'agenda pel novembre? Al novembre igual ni està ja, seria una sort que pleguessin tots abans. Mentre tant a aprofitar vacances pagades, escurant la padrina al màxim. Govern dels millors! jajajaja

    Respondre
  • #6 XVIII Conferència Iberoamericana de Ministres de la Funció Pública i Reforma de l'Estat
    (27/07/18 12:18)

    Doncs això, de "Guatemala a Guatepeor", aquesta és la política de la globalització, mentre els nostres polítics viatgen fent política exterior no s'ocupen de la política del seu pròpi país perquè d'això s'encarrega Brussel·les, que amb les subvencions europees té comprades les ànimes tots els polítics.

    Respondre
  • #5 Pere
    (27/07/18 12:15)

    I qui paga la festa?

    Respondre
  • #4 Vacances Pagades
    (27/07/18 11:20)

    Vacances Pagades de Final de Mandat, enviar a una reunio de Funcio Publica, una persona que li queden mesos, que no decideix i te una assesora que es qui mana,... aixo es: Unes Vacances Pagades per la Padrina, espero almenys les disfruti.

    Respondre
  • #3 Riure per no plorar
    (27/07/18 10:50)

    Bones VACANCES, aixo es “pagar” vacances a la Ministra de “funcio publica” pels dies que li queden a la Sra Descarga al lloc, i vist el que ha fet al funcionaris, feia falta que la Sra Descarga anes a Guatemala ??? Si si volia fer Vacances, segurament es com el premi de consolacionper aquest 2 anys al carrec,Gracies Govern dels Millors.

    Respondre
  • #2 Diners públics
    (27/07/18 10:14)

    Em podeu explicar quina necessitat hi ha per tota la disbauxa de viatges inútils dels nostres ministres??? Que lluny que queden els anys de seny humitat i discreció! Amb els diners públics sembla ser que tot s'hi val!

    Respondre
  • #1 estevet
    (27/07/18 07:15)

    Una de dues: o els ministres viatgen més abans de, potser, perdre la cadira o el Diari està fent de BOPA oficiós informant-nos des viatgets dels uns i dels altres. És que les eleccions s'apropen!

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts