x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
justícia espanyola

Petició de 10 anys per a Joan Besolí

La fiscalia espanyola demana que l’ex-conseller lauredià passi una dècada a la presó i pagui una multa de 55 milions
La fiscalia de l’Audiència Nacional espanyola va sol·licitar ahir una pena de presó de 10 anys i 55 milions d’euros de multa per a Joan Besolí, exconseller de Finances del comú de Sant Julià de Lòria, per delictes de blanqueig i organització criminal. Per a l’empresari i expresident del Futbol Club Barcelona, Sandro Rosell, acusat dels mateixos delictes, va demanar 11 anys d’empresonament i una multa de 59 milions d’euros. Precisament, Besolí i Rosell estan en presó condicional a hores d’ara en espera que se celebri el judici i van arribar ahir mateix a la presó catalana de Can Brians
  • #9 Sandra
    (26/07/18 19:49)

  • #8 Lladre
    (26/07/18 16:22)

    Lo dolent de robar es quan t'enxampen...

    Respondre
  • #7 Easy money
    (26/07/18 15:15)

    Pasta fàcil! Sense preguntes, sense conflicte moral! Que em donen duros a quatre pessetes?  Per que haig de preguntar res. Que en paguin la Pasta! Segurament és legal! Son els demés els “tontos” que no saben aprofitar les oportunitats! Ara tot son plors i laments... res es gratis a la vida!  Si hi ha Causa és que hi ha fons. 

    Respondre
  • #6 paga imposts
    (26/07/18 14:08)

    Si la trampa surt be i guanya molt millons, No crec que lo repartiera amb aquests de la concentraciò……!!!

    Respondre
  • #5 maurici
    (26/07/18 13:58)

    14 mesos en preso sense judici... Això per se ja és una injustícia. No se'ls imputa per no haver pagat impostos, per lo que no entenc els comentaris de la mireia i del Corneli. La fiscalia diu que el perjudicat és la Confederació Brasileña de Futbol, entitat privada (no pública), qui ha delcarat no sentir-se perjudicada en absolut. Tot al contrari, alega que va passar a facturar més diners... Si no hi ha perjudicat, per què hi ha cas? Sigui com sigui, no hi ha hagut cap judici. Per què alguns ja els comdemnen abans? No és just.

    Respondre
  • #4 Maite
    (26/07/18 13:11)

    Ara ens haurem de creurà que aquest senyor no és culpable i que tot el que hi ha al sumari no és verita.Vinga va que ja som prou grandets tots plegats

    Respondre
  • #3 Corneli
    (26/07/18 10:02)

    Vull creure, de fet n'estic segur, que les persones d'Andorra que es varen desplaçar fins a la presó catalana saben que, si hi ha carreteres, serveis d'urgències, beques d'estudis, sanitat força gratuïta, ajuts socials, policia per a la seguretat ciutadana, advocats d'ofici.... tot això no es paga blanquejant diners, ja sigui a Andorra, a Espanya o al Brasil. La "justícia de veritat" que esmenta la pancarta és un concepte que obliga a moltes coses.

    Respondre
  • #2 mireia
    (26/07/18 08:28)

    Es molt trist i vergonyós, que hi hagi presumptament persones que muntin trames, per ‎blanquejar i no pagar impostos, sobre tot en països tant pobres que hi ha nens que moren de ‎gana diàriament, i la misèria del país és tant evident. A nosaltres no ens importa pagar ‎impostos, per tindre bons hospitals, bones carreteres bones prestacions al país, ‎personalment ho fem molta satisfacció, i per tindre això en un país no és pot fer lo que presumptament s´ha fet. Per sort avui en dia existeixen els ordenadors i els controls.‎

    Respondre
  • #1 El paradís perdut.
    (26/07/18 07:31)

    Veig molt difícil que l'exconseller de finances del comú de Sant Julià de Lòria pugui mai ser un heroi i un referent per a la majoria dels lauredians. Bona sort al judici.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts