x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Consell de ministres

El Govern exigirà canvis als hotels amb la reputació 'online' més baixa

Les estrelles que obtindran els establiments es determinarà en funció de si compleixen o no els criteris del nou reglament i a través de la valoració a la xarxa
Els hotels amb les notes dels clients més baixes seran els primers que hauran d’afrontar els canvis per adaptar-se a la nova normativa del sector. El ministre de Turisme, Francesc Camp, va explicar ahir en la roda de premsa posterior al consell de ministres que la reputació online dels establiments, que es ponderarà a través de les avaluacions dels usuaris a Internet, servirà de referència per instar els establiments a complir els criteris del nou reglament presentat ahir pel Govern per millorar la qualitat del servei.
Fa dues setmanes, l’executiu ja va adjudicar els treballs d’elaboració de la reputació online a
  • #5 Expectant
    (26/07/18 20:53)

    Tot i pensant que ningún o fáci trampes amo els comentarios on líne...., és evident que els hotels que tínguin pocos serveis tindran porqués poqssibilitats de valoracions no positives, sino tenen spa, no tenen piscina, no tenen gimnàs, no tenen etc, no els hi poden valorar negativament i per tant risc mínim . No crec pas que les valoracions siguin aplicables a tots els hotels amb el mateix barem. Hem de filar prim i tenir serietat a l'hora d'aplicar i catalogar la categoria dela nostre parc hoteler.

    Respondre
  • #4 IOPT
    (26/07/18 20:31)

    nomes faig cas del comentaris negatius.

    Respondre
  • #3 Joan
    (26/07/18 15:19)

    La picaresca està servida, els comentaris negatius sempre són de la competència i els positius de la pròpia empresa, però de la mateixa manera i sabent això, ens apuntarem a la moda "cool" progressista del moment, sense més personalitat que la de copiar per copiar .Si les estrelles dels Hotels mai obeeixen a la realitat, penseu en els comentaris, són com les paraules, se les emporta el vent.

    Respondre
  • #2 Marc
    (26/07/18 08:20)

    Estan sonats !!! Si a través d'internet (Trip Advisor, Booking , ....) ja es sap q es falsifiquen comentaris , notes ,..... 
    Amateurisme toral Sr Camp 

    Respondre
  • #1 Un que ho sap
    (26/07/18 07:54)

    Srs.de Govern,quina tonteria més gran,els puc assegurar que molts establiments hotelers,utilitzen ja amics,familiars i clients de confiança per enviar comentaris per internet aconsellant l'establiment,cal més serietat i els controls els ha de fer Govern,inesperadament.

    Respondre
5
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477