x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Successos

Denuncien l'amo d'un pit bull que va agredir un altre gos

L’home portava tres cans de la mateixa raça sense lligar i sense morrió
Un veí d’Encamp va denunciar ahir a la policia l’amo de tres gossos de raça pit bull després que dilluns a primera hora de la tarda un dels tres animals que, va explicar, duia deslligats i sense morrió, ferís greument la seva gossa. Els fets van succeir a la zona encampadana del Balcó del Solà. El denunciant, Josep Antoni de Sousa, passejava la seva gossa amb un parell de veïns més quan van veure el denunciat, també resident a la zona, amb els tres gossos. De Sousa va explicar que va intentar protegir la seva mascota per precaució però que
  • #14 karlitos
    (25/07/18 22:00)

    Terrorism passiu…..!!!

    Respondre
  • #13 100%
    (25/07/18 20:16)

  • #12 multes d veritat
    (25/07/18 19:54)

    espero q es recuperi aviat la victima, pobreta
    i ma dura
    aixo este te q controlar i multar, es la unica forma d entendre

    Respondre
  • #11 Andenc
    (25/07/18 15:14)

    Estic fins als nassos de veure gossos perillosos sense morrió per Encamp y pardines ; a vagadas tinc por d surtir a caminar.. mano dura ; multes de 5.000€ O més ... Y si es cal els amos a la cárcel. .

    Respondre
  • #10 Pepp
    (25/07/18 14:14)

    Avui a Tristaina, a les 12:00h, una parella de decerebrats es passejaba amb un pit bull deslligat i sense morrió !!! Hi havia nens espantats !!!!

    Respondre
  • #9 Les chien sont mechant, si le propietaire est mechant
    (25/07/18 12:39)

  • #8 Ciutadana
    (25/07/18 12:22)

    Doncs a un incívic com aquest, a més de multa presó, per posar en perill la seguretat pública. Massa gossos, els de raça perillosa han d'estar prohibits i esterilitzar-los fins la seva extinció.

    Respondre
  • #7 Double Croche
    (25/07/18 12:15)

    Chiens très laids et super dangereux ! On entend toujours des commentaires qui disent que les chiens doivent être éduqués, mais cette race a été conçu pour être violente ! 

    Respondre
  • #6 Prohibir la venda d animals de companyia
    (25/07/18 10:43)

    quan acabarem amb aquesta hipocresia, es Facil PROHIBIM LA VENTA D ANIMALS VIUS, si no ets capaç de tenir amics humans, no putejem els gossos, gats,....

    Respondre
  • #5 Cleo
    (25/07/18 10:23)

    En estos casos el protocolo deberia ser llamar a la policia y no a los banders. 

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts