x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Sostenibilitat

Calvó destaca la qualitat de l'aigua i les muntanyes en el seu discurs a l'ONU

La ministra va explicar que tota la xarxa d’aigües residuals està connectada al clavegueram
La ministra de Medi Ambient, Sílvia Calvó, va presentar ahir a Nova York l’informe nacional voluntari sobre el compliment dels objectius de desenvolupament sostenible (ODS), dins del marc del programa l’Agenda 2030 del consell econòmic i social de les Nacions Unides. En el seu discurs, la ministra va destacar especialment el punt 6, titulat Aigua neta i sanejament, “ja que no tots els països tenen tota la seva xarxa d’aigües residuals connectada al clavegueram i tractades a les depuradores”. La ministra també va fer referència als punts 7 i 13 (Energia neta i assequible i Acció climàtica) per remarcar que
  • #9 estevet
    (18/07/18 15:06)

    Què bé ho fem! La cosa difereix bastant al fons de les valls però només és un detall que no valia la pena mencionar a l'informe aquell... Bona estada a NYC! Porti'ns un clauer de souvenir!

    Respondre
  • #8 Ciutadana
    (18/07/18 13:46)

    El món pot respirar tranquil!!! De que serveix aquest paripé a part de llençar diners públics? Més valdria ser més restrictiu amb les curses tan de moda i que posen en perill la bona qualitat del medi, i evidentment nien la manca de respecte en vers la natura i les demés espècies que l'habiten.!!

    Respondre
  • #7 Fora!
    (18/07/18 12:49)

    Els de DA Sort en tenen de la Maria Ubach. No sé com ha acceptat anar a última hora amb demòcrates per a Andorra. La resta que marxin d'una vegada. Em recorda al què ha passat a Espanya amb el PP: a la que entri PS i liberals, ens sentirem més aliviats i sense aquesta inflamació causada per DA.

    Respondre
  • #6 dand
    (18/07/18 11:04)

    abans d'afirmar jo preguntaria a tots el comuns si aixo es del tot cert.......

    Respondre
  • #5 Josep
    (18/07/18 11:03)

    The Observer va dir..
    No crec. A jutgar per la foto, la majoria de delegacions ha aporfitat el parlament de la ministra per fer un break. DdA també voldríem saber quin cost ens ha suposat als ciutadans aquest viatge de turisme parlamentari.

    Respondre
  • #4 Hola......?
    (18/07/18 10:00)

    I a l'ONU saben que tenim un Forn incinerador a 500m de la població cremant milers de tones d'escombraires ......?

    Respondre
  • #3 Lluís
    (18/07/18 09:22)

    un aplaudiment a la delegació que s'ha desplaçat a la ONU a fer resó i ajudar a que arreu del món vegin els esforços que es fan aquí, a veure si d'aquí a uns anys podem ser un exemple a nivell sostenibilitat amb el medi ambient

    Respondre
  • #2 Joan
    (18/07/18 08:53)

    És un error, vindran i ens trauran l'aigua i les muntanyes, és millor fer el andorrà.

    Respondre
  • #1 The Observer
    (18/07/18 07:03)

    Suposo que totes les delegacions es van aixecar com un sol home per aplaudir aquesta intervenció magistral de la nostra ministra. També els hi devia explicar que tenim un form incinerador desmesurat i que hem de cremar la merda de la Cerdanya

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts